Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Üksikasjalikud juhtnöörid

Professionaalse majutaja konto kinnitamine ja ettevõtte andmete kontrollimine

Kui majutad või aitad majutada Airbnb-s, võime sul paluda esitada kinnitamiseks teavet, nagu ärinimi, sünniaeg või ametlik isikutunnistus. Majutajatelt võidakse paluda ka andmeid nende ettevõtte ja sellega seotud isikute kohta. Lisateave selle kohta, kuidas teha kindlaks, kas oled professionaalne või üksikisikust majutaja

Teatavate ettevõtte andmete kogumine on seadusega ette nähtud protsessi „Tunne oma klienti“ raames. Ebaõigete andmete olemasolul võime sinu konto õiguseid piirata ja sa ei pruugi väljamakseid saada. Kui Sinu kontoga seoses tuleb esitada teavet, saad e-kirja ja rakendusesisese teavituse juhistega, kuidas vajalikku teavet edastada.

Mõnes piirkonnas nõuavad õigusnormid iga ettevõtte poolt hallatava majutuskoha kohta teatavate ettevõtte andmete esitamist. Kui sinu esitatud ettevõtte andmed on kinnitatud, saame sinu kuulutuse avaldada. 

Lisateavet selle kohta, kuidas me kasutame ja kaitseme meile esitatud teavet, leiad meie privaatsuspõhimõtetest. Samuti võid lähemalt lugeda usalduse ja ohutuse kohta Airbnb-s.

Kui majutajal on märge „Isikusamasus kinnitatud“ või isikusamasuse kinnitamise erimärk, tähendab see ainult seda, et tema esitatud teave on läbinud kinnitusprotsessi. Mõnel juhul on see olek seotud ettevõtte andmete kinnitamisega. See protsess sisaldab kaitsemeetmeid, kuid ei garanteeri, et majutajad on tõepoolest need, kes nad väidavad end olevat.

Kui kontrollime sinu konto ja ettevõtte andmeid

Uue majutaja konto loomisel palutakse sul lisada põhimõtte „Tunne oma klienti“ (KYC) alusel vajalik teave. Piirkondades, kus ettevõtte andmete kuvamine kuulutustel on kohustuslik, võime juhul, kui lood ettevõtte kaudu pakutava majutuskoha kuulutuse, paluda sul esitada ettevõtte kohta täiendavaid andmeid.

Mis juhtub, kui sa oma teavet ei esita

Kui sa ei ole nõutavat teavet esitanud, ei pruugi sul olla võimalik saada broneeringuid ega majutustegevusega seotud väljamakseid.

Kui sul palutakse kuulutuse loomisel esitada ettevõtte kohta lisateavet, pead selle sammu enne kuulutuse avaldamist lõpule viima.

Milliste ettevõtte andmete kinnitamine ja avaldamine kuulutustes võib olla nõutav

Piirkondades, kus õigusnormid seda ette näevad, palume sul esitada teavet oma ettevõtte kohta, sealhulgas järgmist.

  • Ettevõtte registreerimisandmed (kui on olemas): see hõlmab riiki, kus ettevõte on registreeritud, asjaomast registrit ja ettevõtte registreerimisnumbrit. Uuri lisateavet ettevõtte registreerimisandmete leidmise kohta
  • Ettevõtte juriidiline nimi: kui sinu ettevõte on registreeritud, peaks see olema sama nimi, mis on sinu ettevõtte registreerimistunnistusel.
  • Ettevõtte aadress: registreeritud ettevõtted peaksid kasutama avalikes dokumentides märgitud aadressi. Registreerimata ettevõtted peaksid kasutama aadressi, mis on esitatud arvetel ja maksudokumentidel ning mis võib olla sama, mis sinu kodune aadress.
  • Telefoninumber ja e-posti aadress: pead kinnitama oma ettevõtte telefoninumbri ja e-posti aadressi, kasutades kummagi jaoks ühekordset koodi.
  • Sul võidakse paluda ka kinnitada oma isikusamasus.

Kui mõni sinu ettevõtte andmetest tulevikus muutub või kui soovid kuvada lisaks oma ettevõtte juriidilisele nimele ka eelistatud ärinime, saad oma ettevõtte andmeid muuta.

Ettevõtte andmete kinnitamiseks toimi järgmiselt.

Ettevõtte andmete kinnitamine lauaarvutis

  1. Ava jaotis „Kuulutused“ ja vali kuulutus, mida soovid avaldada
  2. Klõpsa nupul „Tee vajalikud toimingud“ ja seejärel „Kinnita oma majutajakonto“
  3. Kui kavatsed pakkuda majutust ettevõtte alt, vali „Ettevõttena“ ja klõpsa nupul „Edasi“
  4. Ettevõtte nõutud andmete sisestamiseks järgi ekraanil kuvatavaid juhiseid

Anname sulle mõne päeva jooksul teada, kui oleme sinu ettevõtte andmed kinnitanud, või kui vajame veel teavet.

Kus me sinu ettevõtte andmeid kuvame

Piirkondades, kus õigusnormid nõuavad ettevõtte teabe kuvamist, sisaldavad sinu majutaja profiil ja kuulutuse lehed linki „Kuva ettevõtte teave“. Selle valiku klõpsamisel või puudutamisel kuvatakse sinu ettevõtte andmed.

Millist teavet on vaja põhimõtte „Tunne oma klienti“ rakendamiseks

Soovitame enne alustamist tutvuda järgneva loendiga, et mõistaksid paremini, millist teavet me küsime ja kuidas seda õigesti sisestada.

  • Sinu teave: ettevõtte nimel kontot haldava isiku teave
  • Sinu ettevõte: hõlmab kutselisi füüsilisest isikust ettevõtjaid ja partnerlusi
  • Tegelik tulusaaja: iga isik, kes omab või kontrollib otseselt või kaudselt vähemalt 25% ettevõttest
  • Kontohaldurid: kõik, kes veel majutaja kontole ligi pääsevad

Enne alustamist veendu, et sul on nõutav teave olemas.


SINU ANDMED
SINU ETTEVÕTE
TEGELIKUD TULUSAAJAD
KONTOHALDURID

Täielik juriidiline nimi

Ärinimi (kui see erineb juriidilisest nimest)




Tegutsemiskoha aadress


Registrijärgne aadress




Avalik aadress

(kui see erineb registreeritud aadressist)




Sünnikuupäev


Sünnikoht


Kodakondsus


Osalus või kontrolli osakaal ettevõttes protsentides




Ettevõtte esindamise volituse tõend




Ettevõtte registrikood




Ilmuda võivad ka valikulised väljad järgnevate andmete esitamiseks.

  • Ettevõtte asutamise või registreerimise kuupäev (valikuline)
  • Veebiaadress (valikuline)

Toimingud, et kinnitada põhimõtte „Tunne oma klienti“ rakendamiseks vajalikud andmed

1. Alusta nõutava teabe lisamist

Esimene samm oma kliendiandmete kinnitamiseks lauaarvutis

  1. Logi sisse oma Airbnb kontole
  2. Ava jaotis „Konto üksikasjad
  3. Klõpsa nupul „Edasi

Pane tähele: ainult majutajad, kelle teavet oleme küsinud, saavad e-kirja ja teate rakenduses.

Nõuanne: leiad oma edusammud ja jaotiste täitmiseks kuluva ligikaudse aja edenemisribalt, mis kuvatakse iga lõpetamata jaotise all. Kui sul on vajaliku teabe esitamiseks rohkem aega vaja, võid igal ajal valida „Salvesta ja välju“, et juba lisatud andmed salvestada.

2. Konto kirjelduse valimine

Kuvatakse mitu ettevõtte tüüpide kirjeldustega paani. Vali oma ettevõtte tüübile kõige sobivam ja klõpsa või puuduta  jätkamiseks käsku „Edasi“.

    Järgnevad mõned näited valikutest, mida saad olenevalt ettevõtte tüübist valida.

    • FÜÜSILISEST ISIKUST ETTEVÕTJA
      • Vali „Minu konto“ ja seejärel „Registreeritud ettevõte“
    • ÜHING
      • Vali „Jagatud konto“ ja seejärel „Registreeritud ettevõte“
    • PIIRATUD VASTUTUSEGA ERAÕIGUSLIK ETTEVÕTE
      • Vali „Eraõiguslik ettevõte“
    • BÖRSIL NOTEERITUD ETTEVÕTE
      • Vali „Avalik ettevõte“
    • USALDUSFOND
      • Vali „Eraettevõte“ ja märgi seejärel ruut „See ettevõte on registreeritud heategevusasutuse või usaldusfondina“

    3. Lisa oma andmed

    Sisesta nõutud teave jaotisse „Kinnita oma teave“ section.

      • See jaotis sisaldab selle isiku andmeid, kes vastutab majutaja konto haldamise eest ettevõtte nimel.
      • Kontot haldav isik peab kinnitama, et tal on õigus ettevõtte nimel Airbnb kontot hallata. 
      • Kui kontot haldab rohkem inimesi, pead valima ühe inimese esmaseks halduriks ja sisestama tema andmed. Muu(d) isik(ud) tuleb lisada jaotisse „Kontohaldurid“.

        4. Lisa oma ettevõtte andmed

        Lisa nüüd üksikasjad oma ettevõtte kohta jaotisse „Lisa oma ettevõtte andmed“.

          • Kui sinu ettevõte kuulub emaettevõttele, pead sisestama siia oma ettevõtte andmed (mitte emaettevõtte andmed).
          • Täida väli „Ärinimi“ ainult juhul, kui kasutad ärinime, mis erineb sinu ettevõtte juriidilisest nimest.
            • Ärinimi: mõned ettevõtted kasutavad oma dokumentides ja/või veebisaidil juriidilisest nimest erinevat nime. Ärinime võivad tähistada ka ingliskeelsed väljendid „trading as“ („T/A“) või „doing business as“ („DBA“). Näide: a ettevõte, mille juriidiline nimi on „ABC Limited“, kuid mis tegutseb ärinime „Happy Holidays“ all.
          • Kui oled registreeritud füüsilisest isikust ettevõtja või ühing, kuid sul ei ole eraldi juriidilist ettevõtte nime, sisesta väljale „Juriidiline nimi“ vastavalt enda või ühingu ametlik nimi.

          5. Lisa tegelikud kasusaajad

          Olenevalt märgitud ettevõtte tüübist võime küsida teavet tegelike kasusaajate kohta.

          Kes on tegelik kasusaaja ja miks seda teavet nõutakse?

          Tegelik kasusaaja on isik, kes omab või kontrollib otseselt või kaudselt üle 25% ettevõttest. Kui Sinu kontoga on seotud registreeritud ettevõte või juriidiline isik, võime sul paluda esitada teavet nende inimeste kohta, kellele kuulub see ettevõte või kes seda kontrollivad. See teave on nõutav ka põhimõtte „Tunne oma klienti“ raames, et ennetada võimalikke finantskuritegusid.

          • Kui jaotisse „Sinu teave“ sisestatud isik on ka tegelik tulusaaja, ei pea sa tema andmeid uuesti sisestama, vaid saad märkida, et see isik on ka tegelik tulusaaja.
          • Saad lisada kuni neli tegelikku tulusaajat, märkides iga omaniku osaluse protsentides.
          • Kui sinu ettevõte kuulub mõnele teisele ettevõttele, pead esitama tolle ettevõtte omanike andmed. Kui sinu ettevõtte struktuur on keeruline, võib osutuda vajalikuks esitada mitme tasandi andmed, kuni on esitatud kõik eraisikud, kellele kuulub tulusaajatena vähemalt 25% sinu ettevõttest.
          • Kui ükski isik ei oma ega kontrolli vähemalt 25% suurust osa sinu ettevõttest, võime sul paluda esitada teavet ettevõtte juhtimise eest vastutava isiku kohta (nt tegevdirektor või tegevjuht). Vastava jaotise pealkiri on „Ettevõtte juht“ ja see kuvatakse tegeliku tulusaaja jaotise asemel, kui märgid, et tegelikke tulusaajaid ei ole.

          6. Kontohaldurite lisamine

          Võime jaotises „Lisa kontohaldur“ küsida teavet kõigi teiste isikute kohta, kes kontot haldavad. Kui kontot ei halda keegi teine, saad märkida vastava valiku.

          Kui oled vormi täitnud, klõpsa või puuduta nuppu „Esita“.

            Mis juhtub pärast põhimõtte „Tunne oma klienti“ rakendamiseks vajalike andmete esitamist

            Järgmise sammuna kinnitame esitatud andmed. Kuigi üritame kinnitada andmeid sind kaasamata, võime siiski paluda sul esitada kinnitusprotsessi käigus lisateavet ja/või dokumente, sealhulgas järgmist.

            • Kehtiv (ei ole kehtivust kaotanud) ametlik isikutunnistus, mis on väljastatud jaotises „Sinu teave“ esitatud isikule. Sul võidakse paluda see üles laadida lehe „Konto üksikasjad“ jaotises, mis kuvatakse ainult juhul, kui oleme küsinud selle isiku isikut tõendavat dokumenti.
            • Kehtiv (ei ole kehtivusta kaotanud) ametlik isikutunnistus, mis on väljastatud tegelikule kasusaajale (tegelikele kasusaajatele) või ettevõtte juhile (nagu vaja). Sinult võidakse paluda isikutunnistus üles laadida info küsimise käigus.
            • Ametlikud dokumendid, mis tõendavad sinu ettevõtte omandiõigust. Sinult võidakse paluda isikutunnistus üles laadida info küsimise käigus.
            • Täiendavad selgitused ja muudatused juhul, kui sinu isikutunnistusel ja/või dokumentidel olev teave ei lange kokku (nt ametlik nimi, sünnikuupäev). Sul palutakse muuta seda teavet jaotises „Konto andmed“

            Kuidas me sinuga ühendust võtame

            Kui meil on vaja sinuga sinu teabe kinnitamiseks ühendust võtta, teeme seda sõnumi ja e-posti teel. Kinnitusprotsessi lõpuleviimiseks ja saadetud linkide kasutamiseks on oluline, et kontrolliksid sageli oma majutaja postkasti sõnumeid. Kui kasutad teavitusfunktsiooni pakkuvat tarkvarapartnerit (API), saad need teavitused ka oma API kaudu.

            Üleslaadimiseks mõeldud lingid

            Kui palume sul esitada tõendavaid dokumente, kasuta Airbnb tugimeeskonna poolt sinu majutaja sõnumite postkasti saadetud sõnumis olevat linki. Dokumentide üleslaadimise lehtedele pääsed ligi üksnes järgmiste linkide kaudu.

            • Tegelike kasusaajate või ettevõtte juhi (nagu vaja) isikut tõendav dokument: „Info küsimine“
            • Ettevõtte dokument, näiteks dokument, mis näitab sinu ettevõtte omandiõigust: „Teabenõue“
              • Mõnel juhul võime paluda sul manustada ettevõtte dokument oma vastuse juurde meie taotlusele

            Pane tähele: pead tegutsema ainult juhul, kui oleme palunud dokumente esitada. Kui me ei ole dokumenti küsinud, ei kuvata sulle dokumentide üleslaadimise võimalust.

            Milliseid andmeid me jagame

            Töötleme sinu ettevõtte teavet vastavalt meie privaatsuspõhimõtetele.

            Võime jagada sinu ettevõtte teavet volitatud kolmandast osapoolest teenuseosutajaga, et aidata kaasa ettevõtte kinnitusprotsessile, näiteks sinu ettevõtte teabe kontrollimisele.

            Kuidas me sinu andmeid kasutame ja haldame

            Sinu esitatud biomeetrilistele andmetele on juurdepääs ainult Airbnb volitatud töötajatel ja volitatud kolmandast osapoolest teenuseosutajal. Säilitame sinu andmeid vastavalt kehtivatele seadustele ja muudele õiguslikele nõuetele, sealhulgas järgmistele.

            • Ohutus- ja pettusevastaste nõuete täitmiseks vajalik aeg
            • Airbnb kogukonna reeglite järgimine
            • Maksete ja maksualaste õigusnormide järgimine

            Kustutame ettevõtte kinnitusprotsessi käigus kogutud isikuandmed vastavalt oma andmete säilitamise tähtaegadele ja andmete kogumise eesmärkidele, või kui töötleme andmesubjekti õiguste alusel esitatud taotlust andmete kustutamiseks. Teatud piiratud asjaoludel võime säilitada isikuandmeid õigusnormidele vastuavuse tagamiseks või muul kohaldatava õigusega lubatud põhjusel.

            Isikusamasuse kinnitamise KKK

            Milliseid ametlikke isikutunnistusi me aktsepteerime?

            Aktsepteerime enamikke ametlikke isikutunnistusi. Lisateave kasutamiskõlblikest isikutunnistuste tüüpidest.

            Miks minu esitatud dokument tagasi lükati?

            Kui meil ei õnnestu sinu isikusamasust esitatud dokumendi alusel kinnitada, võtame sinuga ühendust ja palume sul laadida üles uus dokument. Järgnevalt mõned näited põhjustest, miks sinu üleslaaditud isikutunnistus ei pruugi sobida.

            • See on aegunud
            • See on lugemiseks liiga hägune
            • See ei ole ametlik, st pole väljastatud valitsusasutuse poolt
            • Tegu on kontoga mitteseotud isiku isikutunnistusega (nt kirjutasid, et kontot haldab isik A, kuid laadisid üles isiku B isikutunnistuse)

            Järgnevalt mõned näited põhjustest, miks sinu üleslaaditud ettevõtte dokument ei pruugi sobida.

            • See ei sisalda meile vajalikku teavet, näiteks seda, kellele ettevõte kuulub või kui suur osa ettevõttest igale omanikule kuulub
            • See ei pärine sõltumatust allikast ega ametlikust dokumendist
            • Dokument on aegunud

            Milliseid ettevõtte dokumente võime küsida?

            Võime paluda sul esitada dokumendi, mis tõendab sinu ettevõtte omandiõigust. See dokument peaks sisaldama ajakohast teavet ettevõtte tegelike tulusaajate kohta, sealhulgas nende täisnime ja osalusprotsenti või summat (nt aktsiad).

            Kui sinu ettevõte on teiste üksuste omanduses, võime täiendavalt küsida emaettevõttega seotud dokumente, et saaksime kindlaks teha, kes on lõplik omanik.

            Millist tüüpi ettevõtte dokumente saan üles laadida?

            Vajalikud ametlikud dokumendid võivad sõltuda ettevõtte tüübist ja asukohast. Dokumendid peavad sisaldama ettevõtte omaniku (omanike) nime(sid).

            Üldjuhul aktsepteerime järgmisi ettevõtte dokumente.

            • Põhikiri
            • Asutamistunnistus
            • Õigusvõime tõend
            • Ettevõtte registreerimistunnistus
            • Ettevõtte statuut
            • Asutamisleping
            • Käibemaksukohustuslase tunnistus või registreerimisnumber

            Nende dokumentide täpsed nimed võivad erineda olenevalt riigist, kus Sinu ettevõte on registreeritud. Allpool leiad näiteid dokumentidest, mida võime aktsepteerida.

            Kust ma oma ettevõtte dokumendid leian?

            Kui sa ei tegele antud ettevõtte paberimajandusega, pead võib-olla paluma mõne kolleegi abi. Näiteks võid dokumente küsida ettevõtte sekretärilt, ametnikult või juristilt.

            Kas mu kaasmajutaja(d) peab (peavad) samuti läbima isikusamasuse kinnitamise?

            Kui oled määranud kellegi oma majutuskoha või elamuse kaasmajutajaks, peab ta looma oma Airbnb konto. Sõltuvalt antud juurdepääsuõigustest võidakse tal paluda esitada ka enda kohta teavet, näiteks täielik ametlik nimi, sünniaeg ja -koht ning isikut tõendav dokument.

            Mul on rohkem kui üks majutaja konto. Kuidas ma näen, milliste kontode kohta teavet või dokumente vajatakse?

            Saadame e-kirja kontrollitava Airbnb majutajakontoga seotud e-posti aadressile.

            Mul on rohkem kui üks majutajakonto ja kõik kontod kuuluvad sama(de)le isiku(te)le. Kas on veel midagi, mida ma peaksin teadma?

            Kui sul on mitu majutajakontot, võta lisateabe ja toe saamiseks ühendust oma Airbnb kontohalduriga.

            Oleme kinnisvarahaldusettevõte ja pakume kinnisvara omanikele majutusteenuseid. Kelle andmed tuleb sisestada „Tunne oma klienti“ vormile?

            Pead sisestama „Tunne oma klienti“ protsessi jaotisse „Sinu teave“ isiku andmed, kes vastutab majutajakonto haldamise eest ettevõtte nimel. See on tõenäoliselt mõni sinu kinnisvarahaldusettevõtte töötaja.

            Pead sisestama kinnisvarahaldusettevõtte andmed (nt ettevõtte registrikood) jaotisse „Ettevõtte teave“.

            Pead lisama jaotisse „Tegelik tulusaaja“ kõik inimesed, kes omavad või kontrollivad üle 25% sinu kinnisvarahaldusettevõttest. Kui mitte keegi ei oma ega kontrolli üle 25% ettevõttest, peaksid lisama jaotisse „Ettevõtte juht“ kinnisvarahaldusettevõtte juhtimise eest vastutava isiku, näiteks tegevdirektori või tegevjuhi.

            Oleme kinnisvarahaldusettevõte, mis pakub kinnisvaraomanikele majutusteenuseid ja maksame neile omanikele oma Airbnb majutajakontolt. Kas peame esitama teavet nende väljamaksete kohta?

            Jah – kui lisad oma konto väljamaksete jaotisse uue isiku (nt majutuskoha omaniku) nimele registreeritud pangakonto, võime sul paluda valida rippmenüüst selle isiku rolli. Üks pakutav valik on „Majutuskoha omanik“.

            Kui olen kinnitusprotsessi läbi teinud, siis kas mul palutakse tulevikus lisateavet esitada?

            Võimalik, et peame sinuga tulevikus lisateabe saamiseks uuesti ühendust võtma. See võib juhtuda näiteks siis, kui kontol toimusid muutused (nt peamiseks majutajakontot haldavaks isikuks määratakse uus töötaja). Seaduse alusel oleme kohustatud oma valduses olevat teavet korrapäraselt läbi vaatama, et tagada kogu teabe ajakohasus. Võimalik, et võtame sinuga ka siis ühendust.

            Mis siis, kui ma ei esita nõutud dokumente või lisateavet?

            Sinu väljamaksed võidakse peatada, kuni esitad nõutud andmed.

            Meie teave on pärast protsessi „Tunne oma klienti“ lõpetamist muutunud, kuid vormi väljad ei ole enam redigeeritavad. Mida ma peaksin tegema?

            Vormi avamiseks võta meiega ühendust.

            Kuidas meiega ühendust võtta

            • Meie meeskonna vestlused suletakse pärast teatud arvul päevade möödumist (tavaliselt 30 või 90 päeva). Kui sa ei saa vastata oma sõnumite lehel olevale vestlusele „Tunne oma klienti“ raames teostatava kinnitamise kohta, võta meiega ühendust ja me aitame sind.
            • Tehnilise probleemi korral (nt palusime sul isikutunnistuse üles laadida, kuid lingile klõpsates ei saa isikutunnistust üles laadida), võta meiega ühendust ja aitame sind.
            • Kui sul on küsimusi põhimõtte „Tunne oma klienti“ rakendamise kohta, küsi oma kontohaldurilt, kes oskab sulle järgmiste kinnitamiseks vajalike sammude kohta nõu anda.

            Näiteid ettevõtte dokumentidest

            Allpool on toodud näited dokumentidest, mida saame ettevõtte asukoha alusel vastu võtta. Kui sul on probleeme sobiva dokumendi tuvastamisega, võta meiega abi saamiseks ühendust.

            Riik

            Dokument

            Austraalia

            • Austraalia ettevõtte koodi kinnitus (registreerimistunnistus)
            • Austraalia Väärtpaberite ja Investeeringute Komisjoni (ASIC) väljastatud registreerimisdokument (registreerimistunnistus)
            • Austraalia äriregistri väljavõte
            • Nime muutmise tunnistus
            • Austraalia heategevusorganisatsioonide ja mittetulundusühingute komisjoni väljavõte
            • Tarbijakaitseühingu väljavõte

            Bahrein

            Äriregistri tõend (välja antud Bahreini Kuningriigi tööstus- ja kaubandusministeeriumi poolt)

            Bangladesh

            Ettevõtluslitsents

            Belgia

            Kopie van publicatie in de Bijlagen tot het Belgisch Staatsblad / Copie des annexes publiées dans le registre officiel belge / Ausfertigung zur Veröffentlichung in den Anlagen zum Belgischen Staatsblatt (Belgia ametlikus registris avaldatud lisade koopia)

            Benin

            Carte d'Identifiant Fiscal Unique (maksukohustuslase kaart)

            Bhutan

            Bhutani Kuningliku Valitsuse majandusministeeriumi väljastatud tegevusluba

            Brasiilia

            • Certificado da Condição de Microempreendedor Individual / CCMEI (MEI sertifikaat)
            • Requerimento de Empresário Individual (füüsilisest isikust ettevõtja registreerimisdokument)
            • Declaração de Enquadramento de Empresa de Pequeno Porte – EPP (väikeettevõtte kategooria deklaratsioon)
            • Ato Constitutivo da EIRELI (EIRELI asutamisdokument)

            Kanada

            • Äriühingu juriidilise vormi sertifikaat
            • Munitsipaal-, provintsi-, territoriaal- või föderaalvalitsuse väljastatud maksuteade
            • Ühinguleping (aktsepteeritav ainult ühingu / mittetulundusühingu / ettevõttena registreerimata juriidilise isiku puhul)

            Tšehhi

            Registrace obchodu (ettevõtte registreerimisnumber)

            Dominikaani Vabariik

            Mercantile Registration

            Egiptus

            MCDR-i registreerimistunnistus

            Soome

            Kaupparekisteriote/Handelsregistrering (ettevõtte registreerimisnumber)

            Prantsusmaa

            • Extrait d'immatriculation D1 (teenusepakkujate registri väljavõte)
            • Avis de situation au répertoire SIREN (SIREN registri väljavõte)
            • Lettre de confirmation de numéro SIREN délivrée par l'Urssaf (SIRENi numbri kinnitus)
            • Statuts de l'Association (põhikiri – aktsepteeritav ainult mittetulundusühingute puhul)
            • Parution dans le Journal Officiel (väljavõte riigiteatajast – aktsepteeritav ainult mittetulundusühingute puhul)

            Saksamaa

            • Gewerbeanmeldung (ettevõtte registreerimisnumber)
            • Gewerbeschein (tegevuslitsents)

            India

            • Ettevõtte registreerimistunnistus
            • Käibe-, teenuse- või ametitegevusemaksuameti väljastatud tõend või registreerimisdokument
            • Äriühingu nimel välja antud tegevuslitsents või -tunnistus, mille on välja andnud mis tahes põhikirja alusel asutatud kutseorganisatsioon
            • GST-tunnistus
            • Käibemaksudeklaratsioon
            • Tuludeklaratsioon

            Indoneesia

            • Ettevõtte litsents
            • Ministri dekreet

            Iirimaa

            Partnerlusleping

            Itaalia

            • Visura camerale / Certificato camerale (volitatud isikute registrid ja nimekirjad)
            • Rendiconto finanziario / Bilancio (finantsaruanded või samaväärsed dokumendid)

            Jaapan

            • 登記謄本 (Touki)
            • 印鑑登録証明書 (Pitseri registreerimistunnistus)

            Kuveit

            Ettevõtluslitsents

            Läti

            • Komersanta reģistrācijas apliecība (ettevõtja registreerimistunnistus)
            • Lursoft dokuments (Lursofti dokument)
            • Reģistra izsniegts dokuments ar PVN maksātāja numuru (KMKR number registrist)

            Luksemburg

            Licence commerciale / Handelslizenz (tegevusluba)

            Malaisia

            Dokumen Pendaftaran Perniagaan (ettevõtte registreerimisdokument)

            Mehhiko

            • Cédula de Identificación Fiscal (maksukohustuslase registreerimisnumber)
            • Constancia de Situación Fiscal SAT

            Maroko

            Bulletin de Notification de L'Identificant Fiscal (maksukohustuslase registreerimistunnistus)

            Uus-Meremaa

            Uus-Meremaa ettevõtlusameti väljastatud ettevõtte tõend

            Niger

            Certificat d'immatriculation (registreerimistunnistus)

            Põhja-Makedoonia

            Väljavõte Põhja-Makedoonia keskregistrist (äriregistri väljavõte)

            Peruu

            Registro en SUNARP (SUNARPi registreerimistunnistus)

            Poola

            • Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - KRS + REGON
            • Numer Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) (riikliku kohturegistri number)
            • Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON (REGONi sertifikaat)

            Katar

            Tegevusluba

            Rumeenia

            Certificate constatatoare

            Slovakkia

            List vydaný vládou (ametiasutuse väljastatud teade)

            Sloveenia

            Obvestilo o identifikaciji in razvrstitvi po dejavnostih

            Hispaania

            Documento acreditativo del NIF (NIF-dokument)

            Rootsi

            • Registreringsbevis (Skatteverket) (valitsusasutuse väljastatud dokument, millel on esitatud organisatsiooni registeerimisnumber)
            • Inskrivningsbevis (riigi teatajas avaldatuc registreerimisbüroo teade)

            Tai

            หลักฐานแสดงการจดทะเบียนบริษัทที่ออกโดยรัฐบาล (Riigiasutuses väljastatud asutamistõend)

            AÜE

            Tegevusluba / vabakutselise tegevusluba

            Ühendkuningriik

            • Heategevuslike organisatsioonide komisjoni dokument (Charity Commission Document)
            • HM Revenue and Customs: raamatupidamisaruanne

            Ameerika Ühendriigid

            • USA maksuameti vorm 147C
            • IRS SS-4 kinnituskiri
            Kas sellest artiklist oli abi?

            Seotud artiklid

            Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
            Logi sisse või registreeru