Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Üksikasjalikud juhtnöörid
Majutaja

Eemalda ühendatud nutilukk

You can disconnect your smart lock from Airbnb at any time. If you’re having trouble setting up or managing your lock, learn about what to do before connecting your smart lock to Airbnb.

What happens when you disconnect your smart lock

Removing the connection means that any door codes that were shared with your guests will stop working right away, and your guests for any new reservations won’t receive door codes automatically. Make sure you update your listing’s check-in method, and let your guests know how they can access your place.

Disconnecting your smart lock from Airbnb won’t impact any personal codes you have on your smart lock app—any codes you’ve added to your smart lock will never be modified or removed.

After disconnecting, we won’t send you notifications related to the lock—this includes when the guest checks in for the first time and when your lock changes to a status that may require you to take action.

Lülita oma nutilukk Airbnb-st välja

  1. Ava jaotis „Kuulutused“ ja vali soovitud kuulutus
  2. Klõpsa valikul „Saabumisjuhend“ ja vali „Sisseregistreerimise meetod“
  3. Klõpsa ekraanil kolme punkti  ja vali „Eemalda ühendus lukuga“
  4. Klõpsa nupul „Jätka“

Uuenda kindlasti oma majutuskoha sisseregistreerimise meetodit ja anna külalistele teada, kuidas nad sinu majutuskohta pääsevad.

Connecting your smart lock to Airbnb is only available to certain Hosts with listings in the US or Canada. Find out more about which Hosts are eligible to connect a smart lock to Airbnb.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru