Majutaja saadab oma külalisele puuduva mugavuse eest osalise tagasimakse, külaline saadab oma majutajale makse kohvitassi purunemise eest ja palju muud - lahenduskeskus muudab Airbnb majutuskoha, teenuse või elamuse rahaga seotud taotluste lahendamise lihtsaks.
Pea meeles, et:
Lisateave selle kohta, milleks lahenduskeskust saab ja mida ei saa kasutada.
Uue lahenduskeskuse taotluse saad esitada ainult kuni 60 päeva pärast broneeringu lõpuleviimist (välja arvatud kahjuga seotud nõuded, mis tuleb esitada 14 päeva jooksul maksmise jooksul).
Võid vastata olemasolevale lahenduskeskuse taotlusele, nagu otsustad maksta kogu summa, maksta muu summa või lükata taotluse tagasi - rohkem kui 60 päeva pärast lahkumist, kui taotlus esitati 60 päeva jooksul pärast lõpetamist.
Majutajad saavad kasutada lahenduskeskust, et taotleda külaliselt raha enne kinnitatud broneeringu algust, kuid nad ei saa külalisele raha saata enne, kui broneering on alanud või tühistatud. Külalised saavad enne broneeringu algust majutajale raha saata, kuid nad ei saa majutajalt raha taotleda enne, kui tema broneering on alanud.
Kui külaline tühistab oma broneeringu enne selle algust ja tema majutaja on nõustunud täieliku tagasimaksega, saab külaline või majutaja selle algatada:
Nii majutajad kui ka külalised saavad kasutada lahenduskeskust raha saatmiseks või taotlemiseks pärast broneeringu algust.
Kui külaline tühistab oma broneeringu ja alguskuupäev või -kellaaeg on möödas, võib majutaja teha lahenduskeskuses külalisele täieliku tagasimakse.
Lahenduskeskus ei pruugi mõne hotelliga kasutamiseks saadaval olla. Sellisel juhul peavad hotellimajutuse külalised ja nende majutajad lahendama kõik rahaga seotud taotlused otse.