Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Üksikasjalikud juhtnöörid • Host

Kuidas saata või taotleda raha lahenduskeskuse kaudu

See artikkel tõlgiti automaatselt.

Majutaja saadab oma külalisele puuduva mugavuse eest osalise tagasimakse, külaline saadab oma majutajale makse kohvitassi purunemise eest ja palju muud - lahenduskeskus muudab Airbnb majutuskoha, teenuse või elamuse rahaga seotud taotluste lahendamise lihtsaks.

Kuidas majutajad saavad kasutada lahenduskeskust

Pea meeles, et:

  • Broneeringu muutmiseks pead kasutama Airbnb broneeringu muutmise tööriista. Lahenduskeskust ei saa kasutada lisakulude eest maksete kogumiseks ega tagasimaksete tegemiseks ööde, külaliste või lemmikloomade arvu alusel.
  • Mõne erandiga ei saa majutajad lahenduskeskuse kaudu külalistelt kohustuslikke tasusid võtta. Erandid hõlmavad järgmist.
    • Vali tarkvaraühendusega hostid, kes võivad koguda kohustuslikke tasusid ja tagatisraha eraldi makseid lahenduskeskuses. Need tasud on välja toodud kuulutuse hinnajaotuses kassas.
    • Kohtades, kus Airbnb makse ei kogu või kus majutajad on seadusega kohustatud neid otse külalistelt koguma, peavad majutajad maksud kuulutuse kirjelduses avalikustama ja võivad neid koguda lahenduskeskuse kaudu.

Lisateave selle kohta, milleks lahenduskeskust saab ja mida ei saa kasutada.

Majutajalt või külaliselt raha taotlemine lahenduskeskuse kaudu

Majutajalt või külaliselt raha taotlemine arvutis

  1. Ava „Lahenduskeskus“ ja klõpsa nupul „Taotle raha“
  2. Vali broneering ja klõpsa nupul „Vali“
  3. Jaotises „Mille kohta see taotlus on?“, vali põhjus, mis kirjeldab kõige paremini, miks sa raha taotled
  4. Sisesta taotletav summa
  5. Soovi korral laadi üles manused ja lisa märkus
  6. Klõpsa nupul „Edasi“ ja seejärel nupul „Taotle“

Raha saatmine majutajale või külalisele lahenduskeskuse kaudu

Raha saatmine arvutis

  1. Ava „Lahenduskeskus“ ja klõpsa nupul „Saada raha“
  2. Vali broneering ja klõpsa nupul „Vali“
  3. Jaotises „Mille eest see makse on?“, vali põhjus, mis kirjeldab kõige paremini, miks sa raha saadad
  4. Sisesta summa ja lisa märkus
  5. Klõpsa nupul „Edasi“
  6. Vali makseviis ja seejärel klõpsa nupul „Kinnita ja maksa“

Kui broneeringu lõpuleviimise kuupäev oli rohkem kui 60 päeva tagasi

Uue lahenduskeskuse taotluse saad esitada ainult kuni 60 päeva pärast broneeringu lõpuleviimist (välja arvatud kahjuga seotud nõuded, mis tuleb esitada 14 päeva jooksul maksmise jooksul).

Võid vastata olemasolevale lahenduskeskuse taotlusele, nagu otsustad maksta kogu summa, maksta muu summa või lükata taotluse tagasi - rohkem kui 60 päeva pärast lahkumist, kui taotlus esitati 60 päeva jooksul pärast lõpetamist.

Kui broneering ei ole veel alanud

Majutajad saavad kasutada lahenduskeskust, et taotleda külaliselt raha enne kinnitatud broneeringu algust, kuid nad ei saa külalisele raha saata enne, kui broneering on alanud või tühistatud. Külalised saavad enne broneeringu algust majutajale raha saata, kuid nad ei saa majutajalt raha taotleda enne, kui tema broneering on alanud.

Kui külaline tühistab oma broneeringu enne selle algust ja tema majutaja on nõustunud täieliku tagasimaksega, saab külaline või majutaja selle algatada:

  • Külaline saab taotleda majutajalt täielikku tagasimakset lahenduskeskuses
  • Majutaja saab Airbnb-ga ühendust võtta, et paluda meie kogukonna tugimeeskonnal külalisele kogu raha tagasi maksta

    Kui broneeringu sisseregistreerimine või algusaeg on möödas

    Nii majutajad kui ka külalised saavad kasutada lahenduskeskust raha saatmiseks või taotlemiseks pärast broneeringu algust.

    Kui külaline tühistab oma broneeringu ja alguskuupäev või -kellaaeg on möödas, võib majutaja teha lahenduskeskuses külalisele täieliku tagasimakse.

    Kui broneering on hotellimajutus

    Lahenduskeskus ei pruugi mõne hotelliga kasutamiseks saadaval olla. Sellisel juhul peavad hotellimajutuse külalised ja nende majutajad lahendama kõik rahaga seotud taotlused otse.

    Kas sellest artiklist oli abi?

    Seotud artiklid

    • Üksikasjalikud juhtnöörid

      Kuidas lahenduskeskus sind aitab

      Lahenduskeskuse kaudu saad oma majutuse, teenuse või elamusega seotud raha taotleda või saata.
    • Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline

      Millal sa raha tagasi saad

      Kuigi väljamaksed tehakse peaaegu kohe, jõuab enamik neist kohale viieteist päeva jooksul. Mõne makseviisi ja piirkonna puhul võib see siiski ka rohkem aega võtta.
    • Üksikasjalikud juhtnöörid

      Kuidas leida oma lahenduskeskuse taotlusi

      Kuidas kontrollida oma lahenduskeskusesse saadetud taotluse olekut, vastata saadud taotlusele või vaadata üle mõni varasem taotlus.
    Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
    Logi sisse või registreeru