Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.

Tagasimakse taotlemine

Kas arvad, et peaksid raha tagasi saama? Esimese sammuna peaksid saatma sõnumi majutajale ja paluma tal probleem lahendada. Kui majutajal ei ole võimalik probleemi lahendada, võib ta teha ettepaneku, et maksab sulle lahenduskeskuse kaudu osa raha tagasi. Kui tahad lähemalt teada, kuidas käib raha tagastamine ootamatute probleemide korral, siis loe neid artikleid.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid

    Tühistamine kohal olles

    Meie ümberbroneerimise ja tagasimakse tingimused võivad olla abiks olukorras, kus majutuskoht või mugavused ei vasta sinu ootustele.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid

    Taotle tagasimakset

    Kõik tagasimaksetaotlused tuleb esitada meie lahenduskeskuse kaudu.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid

    Millal sa raha tagasi saad

    Kuigi väljamaksed tehakse peaaegu kohe, jõuab enamik neist kohale viieteist päeva jooksul. Mõne makseviisi ja piirkonna puhul võib see siisk…
  • Üksikasjalikud juhtnöörid

    Tagasimaksed elamuste eest

    Mida teha, kui sul ei ole reisimisega seotud probleemi tõttu võimalik Airbnb elamusel osaleda ja sul ei õnnestu korraldajaga kokkuleppele jõ…
  • Üksikasjalikud juhtnöörid

    Kuidas lahenduskeskus sind aitab

    Lahenduskeskuse kaudu saad oma Airbnb reisiga seotud raha taotleda või saata. Külalised ja majutajad võivad pöörduda vaidluste lahendamiseks…