Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Kogukonna põhimõtted

Luxe’i majutuskohtade ümberbroneerimise ja maksete tagastamise tingimused

See artikkel tõlgiti automaatselt.

Need tingimused kehtivad ainult Luxe 'i broneeringutele, mis on tehtud enne 2. novembrit 2023. Broneeringutele, mis on tehtud 2. novembril 2023 või hiljem, kehtivad meie ümberbroneerimise ja tagasimakse tingimused.

Jõustumiskuupäev: 29. aprill 2022

Need Luxe 'i ümberbroneerimise ja tagasimakse tingimused selgitavad, kuidas me aitame broneeringu ümberbroneerimisel ja kuidas me käsitleme Luxe' i broneeringute tagasimakseid, kui majutaja tühistab broneeringu või muu reisiprobleemi, häirib peatumist. Need tingimused kehtivad lisaks Airbnb Luxe 'i külalise broneerimislepingule.

Mis juhtub, kui majutaja tühistab enne saabumist

Kui majutaja tühistab broneeringu enne saabumist, aitame külalisel võrreldavat majutust leida ja broneerida nii hästi kui võimalik. Kui me ei leia võrreldavaid majutuskohti või kui külaline otsustab uut broneeringut mitte teha, saab külaline kogu raha tagasi.

Mis juhtub, kui mõni teine reisiprobleem häirib peatumist

Muudest reisiprobleemidest tuleb meile teatada, võttes ühendust toega hiljemalt 72 tundi pärast avastamist. Kui leiame, et reisiprobleem on peatumist häirinud, võime olenevalt asjaoludest pakkuda täielikku või osalist tagasimakset. Võime aidata külalisel leida võrreldavaid või paremaid majutuskohti. Tagastatav summa oleneb reisiprobleemi tõsidusest, mõjust külalisele, mõjutatud peatumise osast ja sellest, kas külaline lahkub majutuskohast. Kui külaline lahkub majutuskohast olulise reisiprobleemi tõttu ja võtab meiega ühendust, pakume abi võrreldava või parema majutuse leidmisel ülejäänud öödeks.

Millised reisiprobleemid on kaetud

Mõiste „reisiprobleem“ viitab järgmistele olukordadele:

  • Majutaja tühistab broneeringu enne saabumist.
  • Majutaja ei paku juurdepääsu majutuskohale.
  • Majutuskohad ei ole saabumisel elamiskõlblikud järgmistel põhjustel.
    • Need ei ole mõistlikult puhtad ega hügieenilised, sealhulgas voodipesu ja rätikud.
    • Need sisaldavad ohutus- või terviseohte.
    • Need sisaldavad kahjureid.
  • Kuulutus sisaldab olulist ebatäpsust, nagu näiteks:
    • Vale tubade tüüp või arv (nt magamistoad, vannitoad, köögid või muud toad).
    • Majutuskoha vale asukoht.
    • Majutuskohas kirjeldatud erimugavus või funktsioon ei ole olemas või see ei tööta (nt bassein; mullivann; vannituba - tualett, dušš või vann; köök - kraanikauss, pliit, külmik või muud suuremad seadmed; elektri-, kütte- või kliimaseadmed).
    • Majutuskohas kirjeldatud erimugavuse eest tuleb maksta lisatasu, mida kuulutuses ei mainitud.

Kuidas nõuded toimivad

Et saada ümberbroneerimisabi või tagasimakset, võib broneeringu teinud külaline esitada nõude, võttes ühendust toega. Nõuded tuleb meile esitada hiljemalt 72 tundi pärast reisiprobleemi avastamist ja seda toetavad asjakohased tõendid, nagu fotod või majutaja kinnitus tingimuste kohta. Hinnates olemasolevaid tõendeid, otsustame, kas reisiprobleem on tekkinud.

Kuidas need põhimõtted majutajaid mõjutavad

Kui majutaja tühistab peatumise, peab majutaja tagastama kõik peatumisega seotud maksed. Kui meil on majutaja tühistamise või muu reisiprobleemi tõttu kaasnevad kulud külalise abistamisel võrreldavate või paremate majutuskohtade leidmisel või broneerimisel, on meil õigus nõuda majutajalt tagasi sellised kulud, mis on kooskõlas meie tingimuste, eeskirjade ja meie majutajatega sõlmitud lepingutega.

Enamikul juhtudel püüame kinnitada külalise nõude tema majutajale. Majutajad saavad reisiprobleemi vaidlustada ka tugiteenusega.

Muud asjad, mida tasub teadlik olla

Käesolevad põhimõtted kehtivad kõigile Luxe 'i broneeringutele, mis on tehtud enne 2. novembrit 2023. Luxe 'i broneeringuid broneeritakse Airbnb platvormil ja neid haldab Luxury Retreats. Pane tähele, et Airbnb ümberbroneerimise ja tagasimakse tingimused ning Airbnb peamised erakorraliste asjaolude põhimõtted ei kehti Luxe 'i broneeringutele, mis on tehtud enne 2. novembrit 2023. Kui need põhimõtted kehtivad, kontrollib see ka broneeringu tühistamise tingimusi ja on nende suhtes ülimuslik.

Enne nõude esitamist peab külaline reisiprobleemi otse lahendamiseks teavitama Airbnb tuge või kohapealset kinnisvarahaldurit. Võime vähendada mis tahes tagasimakse summat või kohandada käesolevate põhimõtete kohast ümberbroneerimise abi, et see kajastaks majutaja otse pakutavat tagasimakset või muud hüvitist. Ümberbroneerimisabi osutamise osana võime, kuid ei ole kohustatud uute majutuskohtade eest maksma või osalema. Võime pakkuda külalistele ka võimalust rakendada tühistatud broneeringu väärtust uutele majutuskohtadele või saada reisikrediiti, selle asemel, et saada raha tagasi.

Kui külaline näitab, et reisiprobleemist õigeaegne teatamine ei olnud võimalik, võime lubada reisiprobleemist nende põhimõtete alusel teatada hiljem. Need põhimõtted ei hõlma külalise, kaasreisijate või nende kutsutute või lemmikloomade põhjustatud reisiprobleeme. Pettuse nõude esitamine rikub meie teenusetingimusi ja võib kaasa tuua konto lõpetamise.

Meie otsused nende põhimõtete alusel on siduvad, kuid ei mõjuta muid lepingulisi või seadusjärgseid õigusi, mis võivad olla saadaval. See ei mõjuta mis tahes õigust, mida külalised või majutajad peavad algatama õiguslikke meetmeid. See tingimus ei ole kindlustus ja ükski külaline ega majutaja ei ole maksnud preemiat. Kõik käesolevatest põhimõtetest tulenevad õigused ja kohustused on broneeriva külalise ja majutaja suhtes isiklikud ning neid ei tohi üle kanda ega määrata. Kõik nende põhimõtete muudatused tehakse vastavalt meie teenusetingimustele. Käesolevad põhimõtted kehtivad Luxe 'i broneeringutele, kuid ei hõlma peatumisi ega elamuste broneeringuid.

Kui sul on küsimusi Luxe 'i ümberbroneerimise ja tagasimakse tingimuste kohta, võta ühendust toega.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

  • Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline

    Airbnb seikluste tühistamine

    Kui tühistad vähemalt 30 päeva enne seikluse planeeritud algust või 24 tunni jooksul pärast broneerimist, saad kogu raha tagasi.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid • Majutaja

    Külalistele põhimugavuste pakkumine

    Põhimugavused on hädavajalikud asjad selleks, et külaline saaks end majutuskohas mugavalt tunda, nagu näiteks tualettpaber, seep, rätikud, padjad ja voodipesu.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline

    Kui sul tekib peatumise käigus probleem

    Kui sinu peatumise ajal ilmneb midagi ootamatut, saada lahenduse leidmiseks esmalt sõnum majutajale. On tõenäoline, et ta aitab sul probleemi lahendada. Kui sinu majutaja ei saa sind aidata või soovid taotleda tagasimakset, oleme valmis sind toetama.
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru