Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Kogukonna põhimõtted

Majutuskoha ümberbroneerimise ja tagasimakse tingimused

See artikkel tõlgiti automaatselt.

Jõustumiskuupäev: 6. veebruar 2025

Mis juhtub, kui majutaja tühistab enne saabumist

Kui majutaja tühistab broneeringu enne saabumist, on tema külalisel õigus saada kogu raha tagasi ja vajaduse korral aitab Airbnb külalisel leida sarnane majutuskoht, olenevalt saadavusest võrreldava hinnaga.

Airbnb teisendab külalise algse makse üldjuhul broneerimiskrediidiks, et hõlbustada kohest ümberbroneerimist, kuid külalised saavad selle asemel alati taotleda tagasimakset oma algsele makseviisile. Kui broneerimiskrediiti ei kasutata 72 tunni pärast, tagastatakse krediidi summa külalise algsele makseviisile.

Mis juhtub, kui mõni muu broneeringu probleem häirib peatumist

Külalised peavad broneerimisprobleemidest teatama 72 tunni jooksul pärast avastamist. Kui leiame, et broneeringu probleem on häirinud külalise peatumist, maksame külalisele täieliku või osalise tagasimakse või aitame külalisel leida sarnase majutuskoha, olenevalt saadavusest võrreldava hinnaga. Ümberbroneerimisabi või tagasimakstav summa sõltub mitmest tegurist, sealhulgas broneeringu probleemi tõsidusest, mõjutatud peatumise osast, sellest, kas külaline lahkub majutuskohast, muudest kergendavatest teguritest ja broneeringu probleemi tõendite tugevusest.

Milliseid broneeringuprobleeme on kaetud

Mõiste „Broneeringu probleem“ viitab järgmistele olukordadele:

  • Majutaja tühistab broneeringu enne saabumist.
  • Majutaja ei paku oma külalisele juurdepääsu majutuskohale.
  • Majutuskohad ei ole saabumisel elamiskõlblikud, sealhulgas, kuid mitte ainult, järgmistel põhjustel:
    • Mitte mõistlikult puhas ja hügieeniline.
    • Sisaldab ohutust või terviseohtu.
  • Majutuskohad erinevad oluliselt reklaamitud majutuskohast, sealhulgas, kuid mitte ainult, järgmistel põhjustel:
    • Ebatäpne majutuskoha tüüp (nt kogu majutuskoht, eraldi tuba või jagatud tuba).
    • Ebatäpne tüüp või tubade arv (nt magamistoad, vannitoad ja köögid).
    • Majutuskohtade ebatäpne asukoht.
    • Kuulutus ei avalikusta, et peatumise ajal viibib kohal majutaja, teine isik või lemmikloom.
    • Kuulutuses reklaamitud erimugavused või -funktsioon ei ole olemas või ei tööta (nt bassein, mullivann, suurem seade, küte ja kliimaseadmed).

    Kuidas taotleda ümberbroneerimisabi või tagasimakset

    Ümberbroneerimise abi või tagasimakse taotlemiseks peab broneeringu teinud külaline võtma meiega või oma majutajaga ühendust 72 tunni jooksul pärast broneeringu probleemi avastamist. Taotlusi peaksid toetama asjakohased tõendid, nagu fotod, videod või majutaja kinnitus tingimuste kohta, mida me kasutame broneeringu probleemi tuvastamiseks.

    Kuidas käesolevad põhimõtted majutajaid mõjutavad

    Kui majutaja tühistab broneeringu või muu broneeringu probleemi häirib külalise peatumist, ei saa majutaja väljamakset või tema väljamakset vähendatakse tema külalisele tagastatava summa võrra.

    Enamikul juhtudel püüame kinnitada, et külalise probleem on tema majutajaga. Majutajad saavad meiega ühendust võttes vaidlustada ka külalise kinnituse broneeringu kohta.

    Muud asjad, mida tasub teadlik olla

    Neid põhimõtteid kohaldatakse seadusega lubatud maksimaalses ulatuses, mis võib tähendada garantiisid, mida ei saa välistada. Nende põhimõtete kohaldamisel kontrollib see broneeringu tühistamise tingimusi ja on ülimuslik. Enne meile taotluse esitamist peab külaline võimaluse korral teavitama majutajat ja püüdma lahendada broneeringu probleemi otse oma majutajaga. Probleemi lahendamisega seoses saavad külalised taotleda tagasimakseid otse majutajatelt, kes kasutavad lahenduskeskust. Võime vähendada mis tahes tagasimakse summat või kohandada nende põhimõtete kohase ümberbroneerimise abi, et see kajastaks otse korraldaja pakutavat tagasimakset või muud hüvitist. Ümberbroneerimisabi osutamise osana võime, kuid ei ole kohustatud uute majutuskohtade eest maksma või osalema. Võime pakkuda külalistele ka võimalust rakendada tühistatud broneeringu väärtust uutele majutuskohtadele või saada reisikrediiti sularahas.

    Kui külaline näitab, et broneeringu probleemi õigeaegne teatamine ei olnud teostatav, võime lubada broneeringu probleemi hilinenud teatamist nende põhimõtete alusel. Need põhimõtted ei hõlma broneeringuprobleeme, mille on põhjustanud külaline, kaasreisijad või tema kutsutud või lemmikloomad. Pettuse taotluse esitamine rikub meie teenusetingimusi ja võib kaasa tuua konto lõpetamise.

    Meie otsused nende põhimõtete alusel on siduvad, kuid ei mõjuta muid lepingulisi või seadusjärgseid õigusi, mis võivad olla saadaval. See ei mõjuta mis tahes õigust, mida külalised või majutajad peavad algatama õiguslikke meetmeid. See tingimus ei ole kindlustus ja ükski külaline ega majutaja ei ole maksnud preemiat. Kõik käesolevatest põhimõtetest tulenevad õigused ja kohustused on broneeringu teinud külalise ja majutaja suhtes isiklikud ning neid ei tohi üle kanda ega määrata. Kõik nende põhimõtete muudatused tehakse vastavalt meie teenusetingimustele. Need põhimõtted kehtivad majutuskohtadele, kuid ei hõlma elamuste ega teenuse broneeringuid.

    Kas sellest artiklist oli abi?

    Seotud artiklid

    Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
    Logi sisse või registreeru