Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Kogukonna põhimõtted

Majutuskoha ümberbroneerimise ja tagasimakse tingimused

See artikkel tõlgiti automaatselt.

Jõustumiskuupäev: 6. veebruar 2025

Mis juhtub, kui majutaja tühistab enne saabumist

Kui majutaja tühistab broneeringu enne saabumist, on tema külalisel õigus täielikule tagasimaksele ja vajaduse korral aitab Airbnb külalisel leida sarnase majutuskoha, olenevalt saadavusest võrreldava hinnaga.

Airbnb teisendab külalise algse makse üldjuhul broneerimiskrediidiks, et hõlbustada kohest ümberbroneerimist, kuid külalised saavad selle asemel alati taotleda tagasimakset oma algsele makseviisile. Kui broneerimiskrediiti ei kasutata 72 tunni pärast, tagastatakse krediidi summa külalise algsele makseviisile.

Mis juhtub, kui mõni muu broneeringu probleem häirib peatumist

Külalised peavad broneerimisprobleemidest teatama 72 tunni jooksul pärast avastamist. Kui leiame, et broneeringu probleem on häirinud külalise peatumist, maksame külalisele täieliku või osalise tagasimakse või aitame külalisel leida sarnase majutuskoha, olenevalt saadavusest võrreldava hinnaga. Ümberbroneerimisabi või tagasimakstav summa sõltub mitmest tegurist, sealhulgas broneeringu probleemi tõsidusest, mõjutatud peatumise osast, sellest, kas külaline lahkub majutuskohast, muudest kergendavatest teguritest ja broneeringu probleemi tõendite tugevusest.

Milliseid broneeringuprobleeme on kaetud

Mõiste „Broneeringu probleem“ viitab järgmistele olukordadele:

  • Majutaja tühistab broneeringu enne saabumist.
  • Majutaja ei paku oma külalisele juurdepääsu majutuskohale.
  • Majutuskohad ei ole saabumisel elamiskõlblikud, sealhulgas, kuid mitte ainult, järgmistel põhjustel:
    • Mitte mõistlikult puhas ja hügieeniline.
    • Sisaldab ohutust või terviseohtu.
  • Majutuskohad erinevad oluliselt reklaamitud majutuskohast, sealhulgas, kuid mitte ainult, järgmistel põhjustel:
    • Ebatäpne majutuskoha tüüp (nt kogu majutuskoht, eraldi tuba või jagatud tuba).
    • Ebatäpne tüüp või tubade arv (nt magamistoad, vannitoad ja köögid).
    • Majutuskohtade ebatäpne asukoht.
    • Majutuskoht ei avalda, et majutaja, teine inimene või lemmikloom on peatumise ajal kohal.
    • Kuulutuses reklaamitud erimugavused või -funktsioon ei ole olemas või ei tööta (nt bassein, mullivann, suurem seade, küte ja kliimaseadmed).

    Kuidas taotleda ümberbroneerimisabi või tagasimakset

    Ümberbroneerimisabi või tagasimakse taotlemiseks peab broneeringu teinud külaline meiega või tema majutajaga ühendust võtma 72 tunni jooksul pärast broneeringu probleemi avastamist. Taotlusi peaksid toetama asjakohased tõendid, nagu fotod, videod või majutaja kinnitus tingimuste kohta, mida me kasutame, et teha kindlaks, kas broneeringu probleem on tekkinud.

    Kuidas need põhimõtted majutajaid mõjutavad

    Kui majutaja tühistab broneeringu või muu broneeringu probleem häirib külalise peatumist, ei saa majutaja väljamakset või tema väljamakset vähendatakse tema külalisele tagastatava summa võrra.

    Enamikul juhtudel püüame kinnitada külalise teavitatud muret tema majutajaga. Majutajad võivad vaidlustada ka külalise broneeringu probleemi lahendamise, võttes meiega ühendust.

    Muud asjad, mida tasub teadlik olla

    Neid põhimõtteid kohaldatakse seadusega lubatud maksimaalses ulatuses, mis võib tähendada garantiisid, mida ei saa välistada. Kui need tingimused kehtivad, kontrollib see broneeringu tühistamise tingimusi ja on selle suhtes ülimuslik. Enne meile taotluse esitamist peab külaline võimaluse korral teavitama majutajat ja püüdma lahendada broneeringu probleemi otse oma majutajaga. Seoses probleemi lahendamisega saavad külalised taotleda tagasimakset otse majutajatelt, kasutades lahenduskeskust. Võime vähendada mis tahes tagasimakse summat või kohandada käesolevate põhimõtete kohast ümberbroneerimise abi, et see kajastaks majutaja otse pakutavat tagasimakset või muud hüvitist. Ümberbroneerimisabi osutamise osana võime, kuid ei ole kohustatud uute majutuskohtade eest maksma või osalema. Võime pakkuda külalistele ka võimalust rakendada tühistatud broneeringu väärtust uutele majutuskohtadele või saada reisikrediiti sularahas.

    Kui külaline näitab, et broneeringu probleemi õigeaegne teatamine ei olnud teostatav, võime lubada broneeringu probleemi hilinenud teatamist nende põhimõtete alusel. Need põhimõtted ei hõlma broneeringuprobleeme, mille on põhjustanud külaline, kaasreisijad või tema kutsutud või lemmikloomad. Petturitaotluse esitamine rikub meie teenusetingimusi ja võib kaasa tuua konto lõpetamise.

    Meie otsused nende põhimõtete alusel on siduvad, kuid ei mõjuta muid lepingulisi või seadusjärgseid õigusi, mis võivad olla saadaval. See ei mõjuta mis tahes õigust, mida külalised või majutajad peavad algatama kohtumenetluse. See tingimus ei ole kindlustus ja ükski külaline või majutaja ei ole lisatasu maksnud. Kõik käesolevatest põhimõtetest tulenevad õigused ja kohustused on broneeriva külalise ja majutaja suhtes isiklikud ning neid ei tohi üle kanda ega määrata. Kõik nende põhimõtete muudatused tehakse vastavalt meie teenusetingimustele. Need tingimused kehtivad peatumiste kohta, kuid ei kehti elamuste broneeringutele.

    Kas sellest artiklist oli abi?

    Seotud artiklid

    Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
    Logi sisse või registreeru