Sinu broneeringu olek näitab, kuidas sul hosti või külalisena läheb.
Külaline saabub 24 tunni jooksul.
Külaline saabub varsti, kuid mitte 24 tunni jooksul.
Külaline kontrollib nimetatud päevade arvu jooksul. Nüüd on hea aeg printida broneeringu üksikasjad ja kooskõlastada saabumine, kui sa pole seda veel teinud.
Majutaja nõuab külaliselt enne reisitaotluse kinnitamist oma isikusamasuse kinnitamist. Neil on selleks aega 12 tundi; vastasel juhul aegub taotlus.
Külaline on lahkunud ja tal on 14 päeva aega oma peatumise kohta hinnangu kirjutamiseks.
Reisiaotlus võeti vastu, kuid külalise makse ei läinud läbi. Broneeringut ei saa kinnitada enne, kui makse on tehtud, nii et tal on makseteabe uuendamiseks aega 24 tundi. Vastasel korral broneering tühistatakse ja külaliselt tasu ei võeta.
Lisateave makset ootavate broneeringute kohta.
Broneering tühistati, arvatavasti sellepärast, et:
Majutaja, külaline või Airbnb tühistas kinnitatud broneeringu. Mõnikord võib Airbnb tühistada majutaja või külalise nimel.
Külaline lahkub 24 tunni jooksul.
Majutaja või külaline on algatanud reisi muudatuse.
Reisitellimuse kinnitas kas majutaja või automaatselt kiirbroneeringu kaudu. Airbnb on makse kätte saanud.
Külaline on praegu oma reisil. Tore!
Külaline ei võtnud vastu oma eelkinnitatud broneerimiskutset 24 tunni jooksul pärast selle saamist majutajalt. Ta saab siiski koha broneerida, kuid peab saatma uue reisitaotluse.
Majutaja kutsus külalist broneerima kuupäevi, mis on näidatud automaatse kinnitusega. Külalisel on 24 tundi aega nõustuda, valides Broneeri kohe.
Taotletud kuupäevad pole enam saadaval. See võib juhtuda mitmel põhjusel, sealhulgas broneeringu kattumine või hiljutine uuendus majutaja kalendrist.
Külaline sai majutajalt eripakkumise, kuid ei võtnud seda vastu 24 tunni jooksul.
Külaline on oma reisi lõpetanud.
Majutaja lükkas külalise reisitaotluse tagasi, nii et temalt ei võeta tasu.
Majutajal või külalisel kulus taotluse kinnitamiseks või tagasilükkamiseks rohkem kui 24 tundi. Kui külaline on endiselt huvitatud, peab ta saatma uue taotluse. Lisateave tagasilükatud või aegunud taotluste kohta.
Külaline saatis reisitaotluse, kuid otsustas selle tühistada.
Reis on lõppenud ja majutajal on külalisele hinnangu andmiseks aega 14 päeva.
Majutaja kutsus külalist broneerima kuupäevi erineva hinnaga kui kuulutuses. Majutajad teevad seda sageli, et pakkuda broneeringule soodustust või lisada lisatasu, näiteks lemmikloomatasu. Külalisel on aega 24 tundi vastu võtta, valides „Broneeri kohe“ - mis tähendab, et broneering kinnitatakse automaatselt.
Meie klienditoe meeskond muutis reisi üksikasju majutaja või külalise nimel.
Majutaja lükkas külalise taotluse oma reisi üksikasjade muutmiseks tagasi.
Külaline taotles oma reisi üksikasjade muutmist. Kui majutaja ei nõustu, peab ta kehtima algse plaani või tühistama.
Majutaja palus muuta oma reisi üksikasju. Kui külaline ei nõustu, peab ta täitma algse plaani või tühistama.
Külaline esitas reisiküsimuse ja majutaja lükkas selle tagasi, mis tähendab, et külaline ei saa reisitaotlust saata. See võib olla tingitud nende saadavuse muutumisest.
Külaline esitas küsimuse konkreetsete kuupäevade kohta, kuid ei ole veel reisitaotlust saatnud. Vastamisprotsendi säilitamiseks soovitatakse majutajatel vastata 24 tunni jooksul ja kutsuda külalisi broneerima, tagasi lükata või saata külalisele eripakkumine enne päringu aegumist.
Kui olek on päring - aegub varsti, saavad majutajad vaadata oma Täna töölauda, et teada saada, mitu tundi on vastamiseks jäänud. Lisateave majutajatega ühenduse võtmise kohta.