Sinu broneeringu olek näitab, kuidas sul hosti või külalisena läheb.
Külaline saabub 24 tunni jooksul.
Külaline saabub varsti, kuid mitte 24 tunni jooksul.
Külaline saabub nimetatud päevade jooksul. Nüüd on hea aeg printida broneeringu üksikasjad ja leppida kokku saabumine, kui sa pole seda veel teinud.
Majutaja nõuab külaliselt enne reisitaotluse kinnitamist oma isikusamasuse kinnitamist. Neil on selleks aega 12 tundi, vastasel juhul aegub taotlus.
Külaline on lahkunud ja tal on 14 päeva aega oma peatumise kohta hinnangu kirjutamiseks.
Reisitaotlus võeti vastu, kuid külalise makset ei ole tehtud. Broneeringut ei saa kinnitada enne, kui makse on tehtud, nii et tal on oma makseteabe uuendamiseks aega 24 tundi. Vastasel korral broneering tühistatakse ning külaliselt ei võeta tasu.
Lisateave makset ootavate broneeringute kohta.
Broneering tühistati, arvatavasti sellepärast, et:
Kas majutaja, külaline või Airbnb tühistas kinnitatud broneeringu. Mõnikord võib Airbnb tühistada majutaja või külalise nimel.
Külaline lahkub 24 tunni jooksul.
Kas majutaja või külaline on algatanud reisi muudatuse.
Reisitellimuse võttis vastu kas majutaja või automaatselt kiirbroneeringu kaudu. Airbnb on kogunud makse.
Külaline on praegu oma reisil. Tore!
Külaline esitas küsimuse konkreetsete kuupäevade kohta, kuid ei ole veel reisitaotlust saatnud. Vastamisprotsendi säilitamiseks soovitatakse majutajatel vastata 24 tunni jooksul ja kutsuda külalisi broneerima, tagasi lükata või külalisele eripakkumine enne päringu aegumist saata.
Kui olek on päring - aegub varsti, saavad majutajad vaadata oma Täna töölauda, et teada saada, mitu tundi on jäänud vastamiseks. Lisateave majutajatega ühenduse võtmise kohta.
Külaline ei võtnud vastu oma eelkinnitatud broneerimiskutset 24 tunni jooksul pärast selle saamist majutajalt. Nad saavad siiski majutuskoha broneerida, kuid peavad saatma uue reisitaotluse.
Majutaja on kutsunud külalist broneerima kuupäevi, mis on näidatud automaatse kinnitusega. Külalisel on 24 tundi, kui ta valib broneeringu kohe.
Taotletud kuupäevad pole enam saadaval. See võib juhtuda mitmel põhjusel, sealhulgas broneeringu kattumine või majutaja kalendri hiljutine uuendus.
Külaline sai majutajalt eripakkumise, kuid ei kinnitanud seda 24 tunni jooksul.
Külaline on oma reisi lõpetanud.
Majutaja lükkas külalise reisitaotluse tagasi, nii et temalt ei võeta tasu.
Majutajal või külalisel kulus taotluse kinnitamiseks või tagasilükkamiseks rohkem kui 24 tundi. Kui külaline on endiselt huvitatud, peab ta saatma uue taotluse. Lisateave tagasilükatud või aegunud taotluste kohta.
Külaline saatis reisitaotluse, kuid otsustas selle tühistada.
Reis on lõppenud ja majutajal on külalisele hinnangu andmiseks aega 14 päeva.
Majutaja kutsus külalist broneerima kuupäevi erineva hinnaga kui kuulutuses. Majutajad teevad seda sageli, et pakkuda broneeringule soodustust või lisada lisatasu, näiteks lemmikloomatasu. Külalisel on selleks aega 24 tundi, valides „Broneeri kohe“ - mis tähendab, et broneering kinnitatakse automaatselt.
Meie klienditoe meeskond muutis reisi üksikasju majutaja või külalise nimel.
Majutaja lükkas külalise taotluse oma reisi üksikasjade muutmiseks tagasi.
Külaline taotles oma reisi üksikasjade muutmist. Kui majutaja ei nõustu, peab ta kehtima algse plaani või tühistama.
Majutaja palus muuta oma reisi üksikasju. Kui külaline ei nõustu, peab ta täitma algse plaani või tühistama.
Külaline esitas reisiküsimuse ja majutaja lükkas selle tagasi, mis tähendab, et külaline ei saa reisitaotlust saata. See võib olla tingitud tema saadavuse muutumisest.
Märkus. Kellaajad põhinevad kuulutuse kohalikul ajavööndil.