Japan Host Insurance

Kaitse igale majutajale. Igale majutuskohale. Iga kord.

Mis on kaetud?

Japan Host Insurance may provide coverage of up to ¥300,000,000 JPY if property or a listing owned by the Host is damaged due to the guest’s stay. It may also provide coverage of up to ¥100,000,000 where the Host incurs liability or expenses in relation to property damage or bodily injury of the guest or third party.

Jaapani majutaja kindlustus võib katta järgmist.

  • Juhtumid, kus majutajale kuuluv majutuskoht on külalise peatumise tõttu kahjustunud
  • Juhtumid, kus majutajat peetakse vastutavaks külalise või kolmanda osapoole kehavigastuste eest
  • Juhtumid, kus majutajat peetakse vastutavaks külalisele või kolmandale osapoolele tekkinud varakahju eest
  • Kulude hüvitamine juhul, kui majutaja kannab teatud kulutusi seoses külalise või kolmanda isiku varakahju või kehavigastustega
  • Kulud määrdunud või lõhna eemaldamist vajava majutuskoha taastamiseks

Jaapani majutaja kindlustus ei kata järgmist.

  • Majutaja sularaha ja väärtpaberid
  • Majutaja tahtliku tegevuse tagajärjel tekkinud kahju
  • Tavapärane kulumine
  • Tavapärased koristuskulud
Kindlustus kehtib ainult Jaapanis majutavatele majutajatele. Kindlustuskaitse kohaldamiseks peab majutajal olema kehtivate õigusnormide alusel väljastatud litsents või muu luba kodujagamisega seotud äritegevuseks. Jaapani majutaja kindlustuse alusel makset taotledes nõustub majutaja tegema koostööd Airbnb ja kindlustusseltsiga, sealhulgas esitama kahjutasu nõuet toetavaid dokumente ja nõustuma kontrollidega neil harvadel juhtudel, kui see on vajalik.Teatud tüüpi vara suhtes kohaldatakse piiratud kaitset. Majutajad võiksid oma majutuskohta üürides väärisesemed kas luku taha panna või majutuskohast eemaldada ning kaaluda selliste esemete katmiseks iseseisvat kindlustust.Jaapani majutajatele välja makstavate kindlustushüvitiste suhtes kehtivad tingimused, piirangud ja välistused. Lisateabe saamiseks külasta Jaapani majutaja kindlustuse kokkuvõte lehte. Kindlustuspoliisi täisteksti tellimiseks võta ühendust ettevõttega Aon Japan Ltd. ja lisa oma Airbnb konto andmed.

Kuidas kindlustusnõuet esitada?

Majutajad, kes esitavad kahjunõude oma isikliku vara ja/või oma majutuskoha kohta:

Majutajad, kes esitavad kahjunõude oma isikliku vara ja/või oma majutuskoha kohta:

1. Kogu tõendeid kahju kohta

See võib hõlmata fotosid, videoid, hindamisakte ja/või esemete kviitungeid.

2. Võta külalisega lahenduskeskuse kaudu koheselt ühendust

Kui Sul palutakse valida pöördumise põhjus, vali „Kahjustunud või puuduvad esemed“. Külalisel on võimalus sulle vastata. Kui külaline ei vasta 72 tunni jooksul, võid abi saamiseks pöörduda Airbnb poole.

3. Saa külaliselt hüvitist või kaasa Airbnb

Kui külaline ei ole nõus kogu summat maksma, võid saada hüvitist Jaapani majutaja kindlustuse alusel. Pärast Airbnb-ga ühenduse võtmist juhendab tugiteenuse spetsialist sind protsessi läbimisel.

For Hosts who incur liability or other expenses:

Neil harvadel juhtudel, kui külaline või kolmas osapool saab vigastada või tema vara saab kahjustada või langeb varguse ohvriks ning sina oled nende hüvitamiseks vajalike kulude eest juriidiliselt vastutav või teed nende hüvitamiseks vajalikke kulutusi, peaksid võtma ühendust kogukonna toega. Pärast tõendavate dokumentide ja teabe saamist edastatakse juhtum Airbnb-lt üle meie kolmandast osapoolest kindlustusandjale ja nende kolmandast osapoolest kahjukäsitlejale.
Võta ühendust kogukonna toega

Your questions answered

Kas oled valmis tegema endale Airbnb?

img