Kõik algab sõnumist, olenemata sellest, kas oled külaline, kellel on küsimusi majutuskoha kohta või majutaja, kes soovib jagada teavet sinu majutuskoha, teenuse või elamuse kohta. Airbnb rakenduses või veebisaidil sõnumite lugemiseks või saatmiseks pead esmalt oma Airbnb kontole sisse logima.
Sinu sõnumid aitavad sul hoida suhtlust kõigi reiside puhul korras. Iga broneering loob automaatselt grupivestluse, millega saavad suhelda kõik broneerijad, kaasreisijad, majutajad ja kaasmajutajad.
Olemasoleva sõnumi lugemiseks klõpsa vestlusel või saada uus sõnum. Vaikimisi on kõigi Airbnb sõnumite lugemiskviitungid lubatud, et külaliste ja majutajate vaheline suhtlus oleks läbipaistv.
Kui oled majutaja, mine lihtsalt jaotisse „Sõnumid“ ja klõpsa vestlusel, et lugeda olemasolevat sõnumit või saata uus sõnum.
Kui korraldad elamust ja pead külalisega privaatselt vestlema, on sul see võimalus. Mine jaotisse Üksikasjad ja klõpsa või puuduta sõnumi ikooni nende nime kõrval jaotises „Kes läheb“.
Külalised saavad majutajale sõnumi saata enne broneerimist, pärast reisi kinnitamist või pärast reisi lõppu. Nad leiavad oma vestlused alati jaotisest „Sõnumid“.
Kas soovid elamuse korraldajaga ühendust võtta? Saad temaga privaatselt ühendust võtta, kui lähed jaotisse „Üksikasjad“ ja puudutades või klõpsates nuppu „Saada majutajale/majutajatele“.
Vestlustega kursis püsimiseks saad oma sõnumeid filtreerida, otsida ja arhiveerida. Tegid vea? Saad sõnumit muuta 15 minuti jooksul pärast saatmist või saatmist kuni 24 tundi pärast saatmist saata.
Külalised ja majutajad saavad vestluses vastata otse konkreetsetele sõnumitele, nii et vestluste ajal on lihtsam vastuseid jälgida.
Külalistel ja majutajatel on 24-tunnise perioodi jooksul kuni 25 sõnumit või 10 sõnumit tunnis. Kui ta on oma sõnumi limiidi saavutanud, näeb ta tõrketeadet.
Kui sõnum tekitab sinus ebamugavust või keegi püüab sind väljaspool Airbnb-d maksma, klõpsa või puuduta sõnumi kõrval olevat lippu või kolme punkti ja vali meile teata sellest sõnumist.