Majutamine Airbnb-s
  Paku mugavaid külastusi ja saa suurepäraseid arvustusi

Mida majutajatelt oodatakse?

Soovime anda sulle selgeid juhiseid, et teaksid, mida oodata, ja saaksid iga kord, kui oma kodu jagad, pakkuda viietärnilist majutust.
Palume kõigil majutajatel täita nelja põhinõuet: üldine hinnang, vastamisprotsent, tühistamised ja broneeringute kinnitamine. Lisaks põhinõuetele vastamisele saad hinnanguid ka sinu juures peatuvatelt külalistelt.
Oled juba majutaja? Vaata oma edenemist, et näha, kuidas sul läheb.

Põhinõuded

Külalistele mugava ja usaldusväärse majutuse pakkumiseks peavad kõik majutuskohad ning majutajad vastama neljale põhinõudele.
Ole valmis reageerima
Kiire reageerimine, kui külalised ühendust võtavad, näitab, et oled tähelepanelik ja hooliv majutaja. Sinu vastamisprotsent näitab, kui sageli ja kiiresti sa broneeringutaotlustele ja -päringutele vastad. Palume majutajatel seda tüüpi sõnumitele 24 tunni jooksul vastata.
Kinnita broneeringutaotused
Ühelegi külalisele ei meeldi saata saadaoleva koha leidmiseks 4 või 5 taotlust, seega eeldame, et kui sinu kalender näitab, et oled vaba, kinnitad enamiku taotlusi. Veendu, et sinu kuulutuse kalender näitab päevi, mil saad majutada. Nii saad suurema tõenäosusega broneeringutaotlusi, mida saad tegelikult täita. Võid kasutada oma saadavussätteid, et blokeerida broneeringute vahele jäävat aega või vältida samapäevaste broneeringute taotlusi või liiga kaugeks tulevikus tehtavaid bbroneeringuid.
Väldi külaliste broneeringute tühistamist
Võtame tühistamisi tõsiselt ja palume kõigil majutajatel broneeringute tühistamist vältida – sellest sõltuvad külaliste reisiplaanid! Kinnitatud broneeringu tühistamise korral kohaldatakse sinu suhtes trahve, sh rahatrahve. Palume sul vältida kinnitatud broneeringute tühistamist, välja arvatud kergendavate asjaolude korral.
Saa positiivseid hinnanguid
Külalistele meeldib teada, et nad võivad eeldada ühtlast kvaliteeti olenemata sellest, kus nad broneerivad. Iga külastuse lõpus hindavad külalised oma kogemust sinuga; see on üks viis, kuidas me hindame sind kui majutajat. Sulle antud üldhinnang on sinu keskmine arvustuste hinne kõigilt külalistelt, keda oled majutanud.
Majutajana on sul võimalus hinnata külalisi nende puhtuse, viisakuse ja suhtlemise põhjal. Sinu tagasiside aitab meil tagada, et külalised kohtlevad majutuskohti nagu oma kodusid. Külaliste suhtes, keda majutajad järjepidevalt märgistavad, võivad kehtida sanktsioonid.

Külalistelt suurepäraste arvustuste saamine

Leidsime, et suurepäraseid hinnanguid saavad majutajad keskenduvad tavaliselt viiele asjale: puhtus, olulised mugavused, täpsed andmed kuulutuses, sujuv sisseregistreerimine ja ennetav suhtlemine.

Puhtus

Külalised eeldavad, et majutuskoht on sama puhas ja korras kui kuulutuse fotodel. Jäta endale külaliste vahel koristamiseks piisavalt aega, eriti kui sul on järjestikuseid broneeringuid.
Külalistel on võimalus hinnata sinu majutuskoha puhtust ja hinnangute keskmine kuvatakse sinu kuulutuse lehel. Kui saad järjepidevalt madalaid puhtusehinnanguid, võidakse sulle trahve määrata.
MIDA OODATAKSE?
  • Korista kõik ruumid, kuhu külalistel on juurdepääs, eriti magamistoad, vannitoad ja köök
  • Kontrolli, et pindadel ja põrandatel ei oleks karvu, tolmu ega hallitust
  • Teosta iga külastuse vahel:
  • Varusta külalised puhaste linade ja rätikutega
  • Eelmiste külaliste prügi, toidu ja ülejäänud esemete eemaldamine
NÕUANDED
  • Kavanda broneeringud nii, et sulle jääks külastuste vahel rohkem ettevalmistusaega. Saad uuendada oma broneerimiseelistusi, et blokeerida öö või kaks enne broneeringuid
  • Võta koristustasu ja kasuta lisaraha puhastusvahendite eest tasumiseks või professionaalse puhastusteenuse kasutamiseks
  • Jäta majutuskohta puhastusvahendid, et sinu külalised saaksid koristada, kui midagi maha läheb või segadus tekib

Põhimugavused

Soovitame kõigil majutajatel pakkuda vajalikke mugavusi, et külalised end mugavalt tunneksid ja saaksid korralikult välja puhata.
  • Tualettpaber
  • Seep
  • Voodipesu
  • Vähemalt üks rätik broneerinud külalise kohta
  • Vähemalt üks padi broneerinud külalise kohta

Täpsed kuulutuse üksikasjad

Õigete ootuste seadmine enne reisi võib aidata kaasa nii sinu kui ka külaliste paremale kogemusele. Saad aidata reisijatel otsustada, kas sinu majutuskoht vastab nende vajadustele, andes selget teavet ja olulisi üksikasju, näiteks seda, kas lubad lemmikloomi. Üksikasjalik kuulutus ja profiil aitavad ligi meelitada külalisi, kes otsivad samasugust kohta nagu sinu oma.
Külalistel on võimalus hinnata sinu esitatud teabe täpsust.
KUULUTUSE TEAVE
MIDA OODATAKSE?
  • Täpne ja ajakohane aadress (seda jagatakse alles pärast seda, kui külaline on broneerinud)
  • Magamistoa ja vannitoa privaatsusandmed on täpsed
  • Kuulutuse fotod kajastavad õiglaselt ruumi seisukorda ja paigutust
  • Mugavused vastavad reklaamitule, on olemas ja töökorras
NÕUANDED
  • Kasuta mitmesuguseid kvaliteetseid fotosid koos pealdistega ja lisa ruumi üksikasjalikkirjeldus
  • Tee kättesaadavaks Majutuskoha reeglid, mis käsitlevad sinu külaliste jaoks olulisi olukordi. Sinu reeglid võivad anda selgust selle kohta, mis on lubatud ja mis mitte, näiteks suitsetamine, lemmikloomad või täiendavad külastajad.
  • Anna külalistele teada, kui mõne kuulutuses oleva ruumi – näiteks garaaži või pööningu – kasutamine on keelatud
  • Ole aus ootamatute tegurite suhtes, mis mõjutavad sinu külaliste viibimist. Sinu külalistel on õigus teada, kui sinu naabrid alustasid just lärmakat ehitusprojekti või kui nad peavad sinu majutuskohta jõudmiseks mööda treppe 8. korrusele ronima.
MUGAVUSED
Loetle kõik pakutavad mugavused ning veendu, et need on saadaval ja töökorras
HIND ÖÖ KOHTA
Veendu, et sinu majutuskoht vastab sinu määratud hinnale. Väga kõrge hind võib panna reisijaid arvama, et sinu majutuskoht on eriti luksuslik. Kas vajad abi? Proovi vaadata teisi kuulutusi oma piirkonnas või lülita sisse Nutikas hinnakujundus.

Lihtne sisseregistreerimine

Selge ja lihtne sisseregistreerimisprotsess aitab sinu külalistel pärast väsitavat reisipäeva end mugavalt tunda. Viibimise lõpus palutakse külalistel hinnata oma sisseregistreerimiskogemust.
NÕUANDED
  • Loo oma kuulutuse jaokssisseregistreerimisjuhend – jagame seda sinu külalistega 24 tundi enne sisseregistreerimist, et neil oleks kõik, mida nad sujuvaks saabumiseks vajavad
  • Kui plaanid külalistega isiklikult kohtuda, kooskõlasta kindlasti eelnevalt saabumisaeg
  • Kui pakud iseregistreerumist, lisa need üksikasjad oma kuulutuse jaotisse Külalise vahendid
  • Veendu, et sinu külalised teavad, kuidas sinuga ühendust võtta, kui nende reis hilineb või neil on veel viimase hetke küsimusi
  • Anna oma külalistele üksikasjalikud juhised majutuskohta pääsemiseks. Aja säästmiseks võid panna selle teabe oma majutuskoha kasutusjuhendisse

Külaliste toetamine nende viibimise ajal

Olenemata sellest, kas viibid külalistega samas majutuskohas või mitte, on oluline jääda kättesaadavaks kogu nende viibimise ajal. Viibmise lõpus on sinu külalistel on võimalus hinnata sinuga suhtluse selgust ja järjepidevust ning nende külaliste hinnangute keskmine kuvatakse sinu kuulutuse lehel.
NÕUANDED
  • Ole suhtlemisel ennetav, et külalised teaksid, et oled saadaval. Võta varakult ühendust ja kooskõlasta saabumisplaanid. Kui sa ei saa külalisi nende saabumisel isiklikult vastu võtta, võid neile nende saabumisajal sõnumi saata veendumaks, et kõik läks sujuvalt.
  • Kui sa broneeringu kinnitad ja midagi sinu kuulutusega seoses muutub, teavita oma külalist sellest ette.
  • Laadi alla Airbnb rakendus, et saaksid sõnumitele kõikjal vastata.
  • Kui sa külastuse ajal ise läheduses ei viibi, võid anda oma külalistele kohaliku kontaktisiku andmed.