Nõuame, et majutajad järgiksid meie reegleid nendes valdkondades, mis aitavad pakkuda külalistele mugavaid ja usaldusväärseid peatumisi:
Majutajatelt oodatakse ka kõrgete hinnangute hindamist, sest külalised ootavad järjepidevat kvaliteeti ja kasutavad oma kogemuse jagamiseks hinnanguid.
Kuulutused peaksid säilitama kõrge üldhinnangu ja vältima liiga palju madalaid hinnanguid. Leidsime, et majutajad, kes saavad suurepäraseid hinnanguid, keskenduvad tavaliselt neljale asjale: broneerimiskohustus, õigeaegne suhtlus, täpsed kuulutuse üksikasjad ja puhtus.
Majutajad peaksid täitma kinnitatud broneeringuid ja pakkuma usaldusväärset saabumiskogemust.
Majutajad või kaasmajutajad peaksid olema valmis vastama külalise päringutele või ootamatutele probleemidele, mis võivad tekkida enne peatumist ja selle ajal.
Mõistame, et majutajatel on oma aja suhtes palju nõudmisi. See, mida peetakse mõistlikuks vastamisajaks, võib sõltuda konkreetsetest asjaoludest, nagu külalise päringu iseloom ja reisi etapp.
Näiteks kui külaline võtab ühendust küsimusega, mis on tema peatumise jaoks oluline:
Broneerimise ajal peaks kuulutuse leht kirjeldama majutuskohta täpselt ning kajastama funktsioone ja mugavusi, mis on majutuskohas saadaval alates saabumisest kuni lahkumiseni, sealhulgas:
Kõik majutuskohad peaksid enne külalise saabumist olema puhtad ja terviseriskideta.
Airbnb julgustab külalisi nende põhireeglite rikkumistest kiiresti teatama. Kui külaline tegeleb nende põhireeglite kahtlustatava või tegeliku rikkumisega, palume tal:
Oleme pühendunud nende põhireeglite jõustamisele. Kui teatatakse põhireeglite rikkumisest, püüab Airbnb juhtunust teada saamiseks majutajaga ühendust võtta.
Meie võetud meetmed võivad hõlmata majutajatele nende põhimõtete kohta teabe andmist ja hoiatuste väljastamist. Kui nende põhireeglite korduvast või tõsisest rikkumisest teatatakse, võidakse majutajad või nende kuulutused platvormilt ajutiselt või eemaldada.
Sõltuvalt rikkumise olemusest võib Airbnb võtta ka muid meetmeid, näiteks eelseisva või aktiivse broneeringu tühistamine, külalise tagasimakse tegemine majutaja väljamaksest ja/või nõuda majutajatelt enne majutamise jätkamist tõendite esitamist, et ta on probleemid lahendanud.
Lisaks võib majutaja, kes tühistab kinnitatud broneeringu või kes vastutab tühistamise eest, silmitsi muude tagajärgedega meie majutaja tühistamise tingimuste alusel. Airbnb võib loobuda tühistamistasudest ja mõnel juhul muudest tagajärgedest, kui majutaja tühistab teatavatel põhjustel, mis ei ole majutaja kontrolli all.
Majutajad võivad nende põhimõtete alusel tehtud otsuseid edasi kaevata, võttes ühendust klienditoega või meie pakutava lingi kaudu kaebusprotsessi alustamiseks. Kaebuste läbivaatamisel võtame arvesse kõiki majutaja esitatud täiendavaid üksikasju, nagu uus või parandatud teave, meie hinnangu andmise põhimõtete rikkumine või muud rikkumisega seotud asjakohased asjaolud.