Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Kogukonna põhimõtted

Majutust pakkuvate hostide põhireeglid

See artikkel tõlgiti automaatselt.

Nõuame, et majutajad järgiksid meie reegleid nendes valdkondades, mis aitavad pakkuda külalistele mugavaid ja usaldusväärseid peatumisi:

  • Broneeringu kohustus
  • Õigeaegne suhtlus
  • Kuulutuse täpsus
  • Kuulutuse puhtus

Majutajatelt oodatakse ka kõrgete hinnangute hindamist, sest külalised ootavad järjepidevat kvaliteeti ja kasutavad oma kogemuse jagamiseks hinnanguid.

Põhireeglite üksikasjad

Positiivsed hinnangud

Kuulutused peaksid säilitama kõrge üldhinnangu ja vältima liiga palju madalaid hinnanguid. Leidsime, et majutajad, kes saavad suurepäraseid hinnanguid, keskenduvad tavaliselt neljale asjale: broneerimiskohustus, õigeaegne suhtlus, täpsed kuulutuse üksikasjad ja puhtus.

Broneeringu kohustus

Majutajad peaksid täitma kinnitatud broneeringuid ja pakkuma usaldusväärset saabumiskogemust.

  • Tühistamised: majutajad ei tohi kinnitatud broneeringuid tühistada, välja arvatud juhul, kui on teatud põhjused, mis ei ole majutaja kontrolli all. Isegi sellistel juhtudel peaksid majutajad andma endast parima, et tühistada võimalikult suure etteteatamisajaga ja võtta ühendust Airbnb-ga, kui nad vajavad abi.
  • Saabumine: majutajad peaksid pakkuma oma külalistele juurdepääsu majutuskohale saabumisel (nt õiged juhised, uuendatud võtmekood jne) ja kogu peatumise ajal.

Õigeaegne suhtlus

Majutajad või kaasmajutajad peaksid olema valmis vastama külalise päringutele või ootamatutele probleemidele, mis võivad tekkida enne peatumist ja selle ajal.

Mõistame, et majutajatel on oma aja suhtes palju nõudmisi. See, mida peetakse mõistlikuks vastamisajaks, võib sõltuda konkreetsetest asjaoludest, nagu külalise päringu iseloom ja reisi etapp.

Näiteks kui külaline võtab ühendust küsimusega, mis on tema peatumise jaoks oluline:

  • Enne peatumist:
    • Kui saabumiseni on rohkem kui viis päeva, peavad majutajad vastama külalistele kolme päeva jooksul pärast sõnumi saamist. See on siis, kui külalised võtavad tõenäoliselt ühendust, et saada lisateavet oma reisi üksikasjade planeerimiseks.
  • Kuni saabumiseni ja peatumise ajal:
    • Saabumisaja lähedal või kui peatumise ajal tekib probleem (puudub põhimugavus, majutuskoha juurdepääsuga jne), on eriti oluline külaliste sõnumitele kiiresti vastata. Nendel hetkedel oodatakse majutajatelt, et nad vastaksid ühe tunni jooksul kohalikul päevasel ajal saadud sõnumitele. Kui majutaja ei vasta, võib Airbnb pakkuda kohest abi külalistele, kellel on reisiprobleem.
    • Vastasel korral, kui külaline võtab sinuga peatumise ajal või viie päeva jooksul pärast saabumist ühendust, on parem vastata 12 tunni jooksul kohaliku päeva jooksul saabunud külaliste sõnumitele. Põhjus on selles, et kui saabumine toimub viie päeva jooksul, võivad külalised alustada oma reisi ja võivad vajada lõplike üksikasjade kinnitamist, nagu saabumisjuhised või majutuskoha asukoht.

Kuulutuse täpsus

Broneerimise ajal peaks kuulutuse leht kirjeldama majutuskohta täpselt ning kajastama funktsioone ja mugavusi, mis on majutuskohas saadaval alates saabumisest kuni lahkumiseni, sealhulgas:

  • Broneeringu üksikasjad: majutajad tohivad kinnitatud broneeringu üksikasju (kuupäevad, hind jne) muuta ainult külalise eelneval nõusolekul.
  • Asukoht: asukohateave (kaardi kaardinõel, aadress jne) kuulutuse lehel peaks olema täpne. Kuulutuse lehel peaks olema ka teave ümbruse kohta, mis võib mõjutada mürataset.
  • Tüüp, suurus ja privaatsus: kuulutuse leht peaks täpselt kirjeldama pakutava majutuskoha tüüpi (eraldi tuba, kogu majutuskoht jne), majutuskoha seadistust (magamistubade arv, voodite suurus jne) ja privaatsuse taset (kohapealse kinnisvarahalduri, teised külalised jne).
  • Majutuskoht: esitatud majutuskoht peaks olema broneeritud ning kuulutuse lehel olevad fotod ja kirjeldus peaksid esitatud majutuskohta täpselt kajastama. Majutajad peaksid asendama ühe kuulutuse teisega ainult siis, kui nad on külalise eelneval nõusolekul ja külaline on nõustunud reisi muutmise taotlusega.
  • Mugavused JA majutuskoha reeglid: kuulutuse lehel tuleks avaldada kohaldatavad majutuskoha reeglid ja esitada täpselt kõik saadaolevad mugavused (mullivann, köök, jõusaal jne) ja majutuskohas pakutavaid funktsioone. Kui kuulutuses reklaamitakse „põhimugavusi“, peaksid kõik selle nimekirja mugavused olema külalistele saadaval. Kui mugavustele juurdepääsuga on seotud piiranguid, tuleks need täielikult avaldada ka kuulutuse lehel (nt bassein, mis on saadaval ainult kindlatel tundidel või kuudel aastas).

Kuulutuse puhtus

Kõik majutuskohad peaksid enne külalise saabumist olema puhtad ja terviseriskideta.

  • Tervis ja ohutus: majutuskohtades ei tohi olla tervisega seotud ohte (hallitus, kahjur jne).
  • Puhtus: majutajad peaksid pakkuma kõrgele puhtusenormile vastavaid majutuskohti (ilma ulatusliku tolmu, lemmikloomade kõõma, määrdunud nõud jne).
  • Külaliste vahetus: majutajad peaksid koristama iga peatumise vahel (pesu pesema, prügi välja viima, tolmuimejaga puhastama/pühkima, pindu pühkima jne).

Rikkumisest teatamine

Airbnb julgustab külalisi nende põhireeglite rikkumistest kiiresti teatama. Kui külaline tegeleb nende põhireeglite kahtlustatava või tegeliku rikkumisega, palume tal:

  • Suhtle majutajaga - majutaja on probleemide kiireks lahendamiseks parimas olukorras.
  • Dokumenteeri probleem Airbnb vestluse, fotode jms abil.
  • Kui majutaja ei saa probleemi lahendada, võta meiega ühendust, et probleemist otse teatada, või taotle lahenduskeskuse kaudu tagasimakset.
  • Jäta aus hinnang koos tagasisidega, et majutaja saaks tulevaste külaliste jaoks paremaks muutuda.

Majutajate järgimine nende põhireeglite järgimiseks

Oleme pühendunud nende põhireeglite jõustamisele. Kui teatatakse põhireeglite rikkumisest, püüab Airbnb juhtunust teada saamiseks majutajaga ühendust võtta.

Meie võetud meetmed võivad hõlmata majutajatele nende põhimõtete kohta teabe andmist ja hoiatuste väljastamist. Kui nende põhireeglite korduvast või tõsisest rikkumisest teatatakse, võidakse majutajad või nende kuulutused platvormilt ajutiselt või eemaldada.

Sõltuvalt rikkumise olemusest võib Airbnb võtta ka muid meetmeid, näiteks eelseisva või aktiivse broneeringu tühistamine, külalise tagasimakse tegemine majutaja väljamaksest ja/või nõuda majutajatelt enne majutamise jätkamist tõendite esitamist, et ta on probleemid lahendanud.

Lisaks võib majutaja, kes tühistab kinnitatud broneeringu või kes vastutab tühistamise eest, silmitsi muude tagajärgedega meie majutaja tühistamise tingimuste alusel. Airbnb võib loobuda tühistamistasudest ja mõnel juhul muudest tagajärgedest, kui majutaja tühistab teatavatel põhjustel, mis ei ole majutaja kontrolli all.

Huvitavad rikkumised

Majutajad võivad nende põhimõtete alusel tehtud otsuseid edasi kaevata, võttes ühendust klienditoega või meie pakutava lingi kaudu kaebusprotsessi alustamiseks. Kaebuste läbivaatamisel võtame arvesse kõiki majutaja esitatud täiendavaid üksikasju, nagu uus või parandatud teave, meie hinnangu andmise põhimõtete rikkumine või muud rikkumisega seotud asjakohased asjaolud.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru