Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.

Muudatused, tühistamised ja tagasimaksed

Mõnikord juhtub, et su enda või sinu külalise plaanid muutuvad. Et asjad kulgeksid sujuvalt, saad siin teada, kuidas käib broneeringu tühistamine, mis sellisel juhul juhtub ja kuidas kasutada lahenduskeskust.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid

    Kui su külaline tühistab

    Kui sinu külaline tühistab broneeringu, teavitame sind sellest ja tühistame automaatselt sinu kalendris nende kuupäevade blokeeringu, et saa…
  • Üksikasjalikud juhtnöörid

    Kuidas majutaja tühistab broneeringu

    Sul on võimalus broneering tühistada, kuid kui saabumisaeg on 24 tunni jooksul, ei pruugi internetis tühistamine võimalik olla.
  • Kogukonna põhimõtted

    Majutajapoolse tühistamise tingimused

    Kuna tühistamised rikuvad külaliste plaane ja mõjutavad usaldust Airbnb kogukonna vastu, rakendame majutajatele tühistamise korral trahve.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid

    Broneeringu muutmine majutajana

    Võid saata külalisele muutmistaotluse. Kui ta on sellega nõus, siis broneering uuendatakse.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid

    Külalise reisi muutmistaotlusele vastamine

    Kui su külaline soovib muuta kinnitatud broneeringu üksikasju (nt broneeringut lühendada või pikendada), tuleb tal saata sulle muutmistaotlu…
  • Üksikasjalikud juhtnöörid

    Tagasimakse sinu külalisele

    Külalisele raha tagastamine sõltub sellest, kas sa oled ta juba ära majutanud või veel mitte.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid

    Kuidas lahenduskeskus sind aitab

    Lahenduskeskuse kaudu saad oma Airbnb reisiga seotud raha taotleda või saata. Külalised ja majutajad võivad pöörduda vaidluste lahendamiseks…