Muudatused, tühistamised ja tagasimaksed
Muudatused, tühistamised ja tagasimaksed
Mõnikord juhtub, et su enda või sinu külalise plaanid muutuvad. Et asjad kulgeksid sujuvalt, saad siin teada, kuidas käib broneeringu tühistamine, mis sellisel juhul juhtub ja kuidas kasutada lahenduskeskust.
- Üksikasjalikud juhtnöörid
Kui su külaline tühistab
Kui sinu külaline tühistab broneeringu, teavitame sind sellest ja tühistame automaatselt sinu kalendris nende kuupäevade blokeeringu, et saa… - Üksikasjalikud juhtnöörid
Kuidas majutaja tühistab broneeringu
Sul on võimalus broneering tühistada, kuid kui saabumisaeg on 24 tunni jooksul, ei pruugi internetis tühistamine võimalik olla. - Kogukonna põhimõtted
Majutajapoolse tühistamise tingimused
Kuna tühistamised rikuvad külaliste plaane ja mõjutavad usaldust Airbnb kogukonna vastu, rakendame majutajatele tühistamise korral trahve. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Broneeringu muutmine majutajana
Võid saata külalisele muutmistaotluse. Kui ta on sellega nõus, siis broneering uuendatakse. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Külalise reisi muutmistaotlusele vastamine
Kui su külaline soovib muuta kinnitatud broneeringu üksikasju (nt broneeringut lühendada või pikendada), tuleb tal saata sulle muutmistaotlu… - Üksikasjalikud juhtnöörid
Tagasimakse sinu külalisele
Külalisele raha tagastamine sõltub sellest, kas sa oled ta juba ära majutanud või veel mitte. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Kuidas lahenduskeskus sind aitab
Lahenduskeskuse kaudu saad oma Airbnb reisiga seotud raha taotleda või saata. Külalised ja majutajad võivad pöörduda vaidluste lahendamiseks…