Kogukonnale mõeldud elamuse tagasimakse lihtsustatud tingimused
Luubi all
Uuendame oma elamuse külalise tagasimakse tingimusi
Nüüd on külalistel probleemidest teatamiseks aega 72 tundi
Teame, et elamuse korraldajana soovid pakkuda oma külalistele parimat võimalikku vastuvõttu. Kui varem oli külalisel elamusega probleeme, olgu siis vahetu- või veebielamusega, sai ta taotleda tagasimakset igal ajal pärast elamuse lõppu.
Saime aru, et probleemidest teatamise ajalise piirangu puudumine ei ole korraldajale ideaalne lahendus, mistõttu uuendame oma elamuse külalise tagasimakse tingimusi. Nüüd on külalisel probleemiga seotud tagasimakse taotlemiseks aega 72 tundi alates elamuse lõpust.
Parema arusaadavuse huvides muutsime lihtsamaks ka tingimuste sõnastust. Tingimuste sisu jääb samaks. Uuendatud tingimused kehtivad broneeringutele, mis tehakse alates 15. juulist 2022 (k.a).
Lisateabe saamiseks vaata üle meie 2022. aasta uuendus.
Luubi all
Uuendame oma elamuse külalise tagasimakse tingimusi
Nüüd on külalistel probleemidest teatamiseks aega 72 tundi