Mis juhtub, kui külalised broneeringu tühistavad või seda muudavad?
Luubi all
Kui külaline tühistab broneeringu, kehtivad sinu tühistamise tingimused
Kui kinnitad külalise broneeringu muudatuse, tehakse sulle makse 24 tundi pärast tema uut saabumisaega
Vali, millised tühistamise tingimused sulle sobivad
Elu on ebakindel ja mõnikord peab külaline oma broneeringu tühistama või seda muutma. Sõltuvalt sinu tühistamise tingimustest ja sellest, kui palju varem külaline tühistab, võid siiski saada makse – mida me nimetame väljamakseks – isegi siis, kui külaline tühistab.
Siit leiad täpsemat teavet selle kohta, mida oodata, kui külaline oma broneeringu tühistab või seda muudab või kui ta taotleb osalist tagasimakset.
Kui külaline tühistab oma broneeringu
Kui külaline tühistab oma broneeringu, kehtivad sinu tühistamise tingimused. Väljamakse korral kantakse sulle raha tavaliselt üle 24 tundi pärast külalise planeeritud saabumisaega.
Näiteks kui sul on jäigad tühistamise tingimused ja su külaline tühistab vähem kui seitse päeva enne saabumist, makstakse sulle tagasi öö hind kõigi ööde eest, millest on maha arvatud kõik maksud ja tasud. Teeme ülekande 24 tundi pärast külalise planeeritud saabumisaega. Sa ei saa koristus-, lemmiklooma- ega lisakülalise tasu, kui sinu külaline ei saabu.
Saad alati oma tehingute ajaloost vaadata andmeid väljamaksete või korrigeerimiste kohta.
Kui külaline muudab oma broneeringut
Kui külaline muudab oma broneeringut, teeme makse tavaliselt 24 tundi pärast tema uut saabumisaega. Kui pakud pikaajalist majutust, saad nende broneeringute eest igakuiseid väljamakseid.
Näiteks kui kinnitad külalise muutmistaotluse, et ta saaks tullla 10 päevaks augustis, mitte 10 päevaks juunis ja külaline esitas selle taotluse piisavalt aegsasti, mistõttu sinu tühistamise tingimused ei kehti, teeme sulle väljamakse 24 tundi pärast külalise uut saabumisaega.
Kui külaline muudab oma broneeringut sinu majutuskohas viibimise ajal, võib see mõjutada sinu tulevasi väljamakseid.
Näiteks kui külaline saabub sinu majutuskohta 20 päevaks, teeme sulle väljamakse 24 tundi pärast tema saabumist. Aga kui ta peab tühistama ja lahkuma oma 10. peatumise päeval ning sul on paindlikud tühistamise tingimused, on sul õigus saada tasu iga peatutud öö ja lisaks veel ühe öö eest.
Kuna sulle juba tehti kogu väljamakse, korrigeeritakse sinu tulevasi väljamakseid, et katta osaline tagasimakse.Kui külaline taotleb tagasimakset
Kui külaline saabub sinu majutuskohta ja loodab eest leida mugavust, kuid see puudub või on katki, võib ta küsida osalist tagasimakset. Näiteks kui su mullivann ootamatult ei tööta ja see on su villa peamine tõmbenumber, võib su külaline sinuga ühendust võtta, et taotleda osalist tagasimakset.
Kui nõustud osalise tagasimaksega, korrigeeritakse selle katteks sinu tulevasi väljamakseid, kuna sulle juba tehti kogu väljamakse. See kehtib ka eeltoodud näite puhul. Võid külalistele hüvitist maksta ka lahenduskeskuse kaudu. Kui teed makse sel viisil, siis sinu tulevased väljamaksed ei muutu.Kaitse end tühistamiste eest
Muidugi ei saa sa kontrollida külaliste tehtavaid broneeringu tühistamisi ega muudatusi. Kuid selleks, et tunda end selliste olukordade puhul kindlalt, loe lähemalt meie külaliste tühistamise tingimusi ja vali endale sobiv.
Samuti on hea mõte teha oma majutuskohas korrapärast hooldust ja suhelda olulistel hetkedel külalistega, et olla kindel, et sinu majutuskoht on valmis külalisi vastu võtma ja saad aidata, kui midagi valesti läheb.
Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.
Luubi all
Kui külaline tühistab broneeringu, kehtivad sinu tühistamise tingimused
Kui kinnitad külalise broneeringu muudatuse, tehakse sulle makse 24 tundi pärast tema uut saabumisaega
Vali, millised tühistamise tingimused sulle sobivad